مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از بازدید ۸۷۰ هزار نفر از اماکن تاریخی، طبیعی و دست‌ساز استان از ابتدای نوروز ۹۸ تا پایان روز دهم فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی، با اشاره به وضعیت بازدید از اماکن گردشگری لرستان اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تاکنون بیش از ۲۹۹ هزار ایرانی در این استان اقامت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۹ گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف از جمله آلمان، اتریش، فرانسه و ژاپن در ایام نوروز ۹۸ در استان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از بازدید ۹۰ هزار نفر و ۱۵۶ نفر از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد از ابتدای نوروز تاکنون خبر و ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی ۸۷۰ هزار نفر از دیگر اماکن تاریخی، طبیعی و دست ساز استان بازدید کردند.

قاسمی تعداد بازدید‌های نظارتی از تأسیسات و مراکز گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی امسال را بیش از ۱۰ هزار مورد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قطار گردشگری امکان ویژه امسال لرستان برای گردشگران است، ضمن اینکه در مراکز مختلف گردشگری استان شاهد اجرای برنامه‌های متنوع از جمله برپایی موسیقی سنتی هستیم.

انتهای پیام/د

بازدید ۸۷۰ هزار گردشگر از مراکز تاریخی و طبیعی لرستان

برچسب ها: سیل ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.