معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: از ابتدای آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون ۷۱ هزار و ۷۲۶ مسافر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شده اند.

بهره مندی بیش از هزار ۷۱ مسافر نوروزی از ایستگاه‌های سلامت جوانان هلال احمر هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سحر رفیعی بندری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: از ابتدای آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون ۷۱ هزار و ۷۲۶ مسافر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شده اند.

وی افزود:  از جمله طرح‌های ملی سازمان جوانان هلال احمر که با هدف فرهنگ سازی در زمینه سفر و کاهش تلفات جاده‌ای منطبق بر اصول و اهداف جمعیت هلال احمر هر ساله در ایام نوروز برگزار می شود طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی  است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: یکی از اقدامات امدادی طرح، راه اندازی ایستگاه سلامت در پست‌های نوروزی بوده است.

سحر رفیعی بندری افزود: این ایستگاه‌ها با هدف حساس سازی جامعه به بیماری‌های ناشی از فشارخون یکی از عوامل اصلی بیماری‌های قلبی عروقی و اولین عامل مرگ و میر در کشور راه اندازی شده است.

وی گفت: با توجه ضرورت پرداختن به کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان جوانان هلال احمر علاوه بر اندازه گیری فشار خون تمرکز خود را در ایستگاه‌های سلامت بر آگاه سازی و مشاوره به جوانان و نوجوانان در خصوص اعتیاد و اچ آی وی(ایدز) معطوف کرده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: در این ایستگاه‌ها همچنین در صورت نیاز از سوی همیاران جوان پانسمان و بانداژ نیز صورت می‌گیرد.

رفیعی بندری گفت: در ۱۹ پست ایمنی و سلامت استان هرمزگان به مسافران خدمات ارائه می شود.

انتهای پیام/ب

ایستگاه‌های سلامت جوانان هلال احمر هرمزگان آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی

 

برچسب ها: هرمزگان ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.