سیلی که مقبره یک امام‌زاده را با خود برد + فیلم

سیلاب های اخیر در مناطق مختلف کشور، خسارت‌هایی با خود به همراه داشته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع سیل در برخی مناطق کشور باعث ویرانی و تخریب برخی سازه ها شده و در این میان مقبره یک امام زاده هم خسارتی جدی دیده است.

 

 

 


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت سد کرخه پس از سیل‌های اخیر


انتهای پیام/
 

خسارت‌هایی که سیلاب به مقبره یک امام‌زاده وارد کرده است + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
مسئولان استان گیلان لطفا سد سفیدرود را تا هشتاد نود درصد پُر نکنید که بعدا مجبور به بازکردن دریچه های سد بشوید!!!!

لطفا مسیر رودخانه زرجوب حد فاصل منطقه فخب رشت در جاده پیربازار را که برای تعریض جاده جدیدا پُر کرده اید باز کنید و از حریم رودخانه زرجوب برای احداث لاین جاده استفاده نکنید تا حادثه دروازه قرآن شیراز در سالهای آتی برای شهرک گلسار و منطقه فخب تکرار نشود!!!!!!!!!!

چرا طی یکی دو ماه اخیر برای تعریض جاده دیواره رودخانه زرجوب در قسمت فخب و پیله داربن را با سنگ چیدن و دیوارکشی پر کرده اید؟؟؟؟؟؟
آن طرف جاده که زمین وجود دارد؟؟؟؟؟

چرا در داخل رودخانه پیشروی کردید و بخشی از رودخانه کم عرض زرجوب را با سنگ و آجر و دیوارچینی پُر کردید؟؟؟؟

اگر آب رودخانه در رو نداشته باشد و از مسیل خود به سمت دریا تخلیه نشود قطعا در مواقع پُرآب بودن در مناطق همجوار لبریز میشود!!!!!!!


همچنین کانال آب منطقه پستک رشت که برای احداث کمربندی جدید بخش شمالی رشت با کسب اجازه از اداره آب و فاضلاب پُر کردید آیا به این اندیشیده اید که چرا در گذشته دورِ شهر را کانالهای آب احداث کرده بودند!

قطعا در رو آب همان کانالهای آب و رودخانه های بودند که در چند سال اخیر در حال پُرشدن و یا کم عرض کردن توسط شهرداری و اداره راه شهرسازی برای احداث جاده های جدید هستند....


جناب شهردار محترم منطقه یک و جناب فرماندار محترم رشت اگر مسیر رودخانه زرجوب پُر شده باشد ، اگر کانال آب پستک پُر شده باشد در زمان وقوع سیلاب آب وارد بافت شهری و مناطق مسکونی خواهد شد!!!

همیشه جلوی واقعه را پیش از وقوع باید گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
نظرغیرکارشناسانه ندادند خیلی محترمانه و منطقی و انسانی اگرنظ دادی سعی کن رعایت کنی1همدردی2نمک.به‌ زخم نپاشی3انتقاد جای دیگر را دراینجابكارنبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
علی برکت ا..