رعایت نکات ایمنی در جاده های استان همدان باعث کاهش تصادفات جانی و خسارتی شده است.

کاهش تصادفات  استان همدانسرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:با بارش شدید باران و در برخی نقاط استان بارش برف ، احتمال لغزندگی جاده ها بیشتر شده است.
وی بابیان اینکه از اغاز بارش های امروز تا کنون هیچ گونه تصادف منجر به فوت در جاده های استان همدان نداشته ایم افزود: رانندگان با رعایت فاصله قانونی از خودروهای مقابل، همراه داشتن زنجیر چرخ ، سالم بودن خوردو به خصوص چراغ ها و برف پاک کن ها کمک کرده اند تا تصادفات هم کاهش و هم تلفات جانی نداشته باشیم.

سرهنگ فکری گفت: درروز‌های بارانی به طور معمول ۱۲۰ تا ۱۵۰ تصادف خسارتی درجاده‌های استان به خاطر لغزندگی جاده‌ها و عدم کنترل خوردو‌ها داریم و امروز با وجود افزایش سفر‌ها به خاطر تعطیلات نوروز تصادفات خسارتی هم به کمتر از ۱۰۰ مورد رسیده است.
وی خواستار استراحت مناسب برای رانندگان به خصوص افرادی که در شب رانندگی می‌کنند شد و اظهار داشت:جاده‌های استان همدان هم اکنون لغزنده و در گردنه اسد آباد برفی است و اگر رانندگان احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند همچنان تصادف خطرناکی در استان نخواهیم داشت.

انهای پیام/ا

کاهش تصادفات جرحی استان همدان

برچسب ها: تصادف ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار