استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی تأکید کرد: روز جمهوری اسلامی، بهار انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف استان تبریک گفت.

در این پیام، با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت حضرت امام موسی بن جعفر (ع)، و تبریک دوازدهم فروردین به ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه به مردم شهید پرور و ولایت مدار چهارمحال و بختیاری آمده است:

۱۲ فروردین‎ماه، تجلی آری ملتی است که از جان برای این انقلاب مایه گذاشتند و نشان دادند که با فریادی رعدآسا و پرطنین می‌توان در گوش زمان سرود جاودانگی، عزت و سربلندی خواند و همگان را به این باور رساند که امید به آینده‌ای روشن‌تر، در پرتو ایمان و توکل به خداوند و رهبری اسلامی امکان‎پذیر است.
روز جمهوری اسلامی ایران که در حقیقت بهار انقلاب و انقلابی بهاری برای ملت ایران به شمار می‌رود و خط بطلانی بر تمام اندیشه‌های ناصوابی بود که درصدد بودند این انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.

در این پیام ابراز امیدواری شده است؛ سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال رونق تولید نام گرفته است، فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای توسعه و تعالی ایران اسلامی گام برداریم.

گفتنی است: ملت ایران، در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸، با آرای بالای ۹۸ و دو دهم درصدی خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/خ

تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۲ فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار