یوم الله ۱۲ فروردین، موجب استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و منشأ تحولات بزرگ و تاریخ‌ساز در جهان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«۱۲ فروردین یادآور رأی تاریخی و بی‌نظیر ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است.

یوم الله ۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران محسوب می‌شود بلکه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که موجب استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و منشأ تحولات بزرگ و تاریخ‌ساز را در جهان رقم زد.

بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که به‌عنوان الگویی در میان کشور‌های آزادی‌خواه جهان می‌درخشد.

در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضدسلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری و حمایت از تولید داخلی به صورت جهادی و شبانه‌روزی به میدان آمده و شکوفایی تولید و رونق اقتصادی کشور را در سایه حمایت از کالای ایرانی رقم بزنند.

تقارن روز جمهوری اسلامی با ایام اعتکاف و میلاد باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی (علیه‌السلام) و شهادت احیاگر عاشورا حضرت زینب سلام الله علیها، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تبیین ثمرات وبرکات نظام مقدس اسلامی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

یوم‌الله ۱۲ فروردین چهلمین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی روز رسمیت یافتن حکومت مستضعفین بر مستکبرین، غلبه جنود الله بر جنود شیطان روز فتح و نصر خدا و بندگان مؤمن را محضر مردم شریف، بصیر و ولابتمدار بام ایران زمین تبریک عرض نموده و سلامتی و عزت روز افزون برای، ولی امر مسلمین و اقتدار برای نظام اسلامی و توفیق برای شما مردم عزیز را از درگاه ایزد منان خواهانیم.»

گفتنی است: ملت ایران، در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸، با آرای بالای ۹۸ و دو دهم درصدی خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/خ

تبریک و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار