مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از قطع راه ارتباطی ۶۰ روستا بر اثر بارش‌های اخیر در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده در رابطه با ۸۰ تا ۱۲۰ میلیمتر بارش در استان گفت : تا اکنون میانگین بارش‌ها ۴۲ میلیمتر گزارش است.

وی با اعلام اینکه در بخش روستایی ۸۱ روستا با مشکل قطعی آب مواجه اند، گفت : آبرسانی سیار بلافاصله در دستور کار قرار گرفته و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی مشکل قطعی آب در این روستا‌ها مرتفع می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: در حوزه آب شهری قطعی آب و کدورت مشاهده نشده و تنها افت فشار آب در دو شهر صحنه و‌جنوب کرمانشاه مشاهده شده است.

بالایی گفت: در حوزه گاز رسانی، برق و مخابرات مشکل خاصی گزارش نشده است.

بالایی افزود : حدود ۱۰‌شهر استان کرمانشاه از ساعت ۲۲ شب گذشته تا ۴ صبح امروز با ابگرفتگی معابر روبرو شده اند که نیرو‌های خدمات رسان نسبت به رفع این مشکل اقدام کردند

جاده بخش حمیل به ایلام بسته شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: به علت بارش مداوم باران، جاده بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب به ایلام به علت ریزش کوه و نگرانی‌هایی که داشتیم بسته شده است.

جلیل بالایی افزود: هم اکنون تردد بین استان‌های کرمانشاه و ایلام از طریق جاده ایوان و گاور انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی که با استانداری ایلام و دستگاه‌های اجرایی این استان صورت گرفته جاده حمیل به ایلام بزودی بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: به دنبال بارش‌های اخیر قطعی برق، آب و مسدودی راه هم در برخی از مناطق استان داشتیم که با همت دستگاه‌های اجرایی ذیربط هم اکنون برطرف شده است.

وی همچنین اعلام کرد: در برخی از مناطق شهر کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو و روانسر نیز آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر عمومی رخ داد که در برخی مناطق آب به داخل منازل مردم هم ورود پیدا کرد.

بالایی گفت: میانگین بارش‌های روز گذشته (یکشنبه) استان تا آخر شب به حدود ۳۳ میلی متر رسید و این مساله باعث شد که آب رودخانه‌های استان بالا آمده، ولی هیچ یک از رودخانه‌ها تاکنون طغیان نکرده است.

وی در پایان گفت: با قطعی مقطعی بارش باران آب معابر عمومی شهر‌های استان نیز فروکش کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

تا اکنون میانگین بارش‌ها ۴۲ میلیمتر گزارش است

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.