در راه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جوانان زیادی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در مراسم گرامی‌داشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در حرم امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا گفت: در راه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جوانان زیادی به شهادت رسیده‌اند.

امام‌جمعه انزلی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در طول تاریخ تلاش زیادی کرده‌اند تا از شیعه نامی نماند تصریح کرد: عصاره همه رنج‌ها و سختی‌ها این بود تا نظامی با پشتوانه مردم‌سالاری دینی تشکیل شود که تداوم‌بخش راه انبیا و اولیای الهی بود.

وی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اهم واجبات دانست و گفت: علارغم تمام توطئه‌های استکبار جهانی، مردم ایران چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را سپری کرده و وارد پنجم انقلاب شده‌اند و این نشان می‌دهد که ملت شریف ایران نسبت به دستاورد‌های انقلاب خوش‌بین هستند.

شمس‌الدین با بیان اینکه در طول این چهل سال دشمنان نظام و انقلاب با انواع و اقسام دسیسه‌ها و توطئه‌ها نظام و مردم ایران را مورد آزار و اذیت قرار دادند افزود: امروز اوج آزار و اذیت‌های دشمنان انقلاب از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی سوق پیاده کرده و آن‌ها می‌خواهند نظام و انقلاب اسلامی را از درون متلاشی کنند.

امام‌جمعه انزلی با اشاره به اینکه برخی از خواص سست‌عنصر از همراهی با نظام پشیمان‌شده، علیه آن ناسپاسی می‌کنند گفت: مردم ایران علارغم تمام گرانی‌ها و سوء‌تدبیر‌ها از نظام و انقلاب اسلامی مراقبت می‌کنند، زیرا می‌دانند کشور‌های اسلامی منطقه در تلاش هستند تا مشابه این نظام را در کشور خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/آ

دشمن می‌خواهد نظام و انقلاب را از درون متلاشی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.