مدیرکل ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به برخی خسارت‌های مالی بارش‌های شب گذشته در آذربایجان شرقی گفت: خوشبتانه تا به این لحظه خسارت جانی نداشته‌ایم و خسارات مالی هم ناچیز هستند.

خسارت‌های مالی بارش‌های شب گذشته در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدباقر هنربرمدیرکل ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی، درتشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به موج دوم بارش‌ها و تداوم فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان، فرمانداران و اعضای شورای مدیریت بحران استان با دستور اکید استاندار در آماده باش کامل هستند و طبق آخرین گزارش دریافتی از فرمانداران تا به این لحظه مورد خاصی وجود ندارد.

وی افزود: شب گذشته بارش در جنوب استان شدید بود و فرمانداران تا دیروقت در حال بازدید از نقاط حادثه‌خیز بودند و نقاط در حال رصد بوده و برخی نقاط نیز لایروبی شده‌اند.

وی بیان کرد: بارش‌های چند روز گذشته موجب تخریب چند دیوار کاهگلی در روستای بوکت شهرستان عجب شیر شده است، همچنین در روستای قیزیلجا نیز شدت بارش و لیز بودن زمین منجر به لیز خوردن یک زن و زخمی شدن وی شده است.

هنربر ادامه داد: شدت بارش‌ها و سیلاب در شهرستان هشترود نیز تخریب باکس بتنی سه پل و آبگرفتگی در شهرستان‌های مراغه، بناب و عجب شیر را در پی داشته است که مدیریت شده است تا آب وارد خانه‌ها نشود.

انتهای پیام/

شدت بارش‌ها و سیلاب در برخی شهرستانهای آذربایجان شرقی

برچسب ها: حوادث ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.