۳۱۴ واحد مسکونی در اثر بارش‌های چند روز اخیر در استان آسیب دید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : ۳۱۴ واحد مسکونی در اثر بارش‌های چند روز اخیر در استان آسیب دید که ۲۴۰ واحد آن تخریبی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : سیلاب همچنین به تاسیسات زیربنایی، ابنیه و راه‌های استان آسیب زیادی وارد کرد که میزان دقیق خسارت وارده طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

وی گفت : سیلاب ۲ روز اخیر به ۴۴ واحد دامی استان نیز خسارت وارد کرد و ۲۴۵ راس دام و ۳۴ هزار قطعه ماهی هم در مزارع پرورش ماهی تلف شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: روز گذشته یک جبهه پرفشار وارد استان شد که بیشترین بارش‌های آن از غروب روز یکشنبه تا صبح امروز رخ داد و امروز هم یک جبهه بارشی دیگری در استان فعال بود.

وی اضافه کرد: به دلیل پیش بینی هواشناسی و تدابیر خوبی که فرمانداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران با همکاری مردم اندیشیده بودند خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

سالاری گفت: قبل از بروز سیل، شهرداری‌های استان کار بازسازی و پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها را بخوبی انجام داده بودند و موانع فیزیکی را از مسیل‌ها و رودخانه‌های استان جمع آوری کرده بودند.

وی همچنین گفت: در ۲ روز اخیر قطعی برق تعدادی از روستا‌های استان به صورت جزیی داشتیم که بلافاصله با تلاش نیرو‌های شرکت برق مشکل آن‌ها رفع شد.

سالاری به تلاش نیرو‌های راهداری استان نیز اشاره کرد و گفت: راهداران استان در کلیه جاده‌های استان حضور پررنگی داشتند و با بسته شدن هر معبری بلافاصافه به بازگشایی آن اقدام می‌کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به ریزش کوه در جاده اسلام آبادغرب به ایلام نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه شب گدشته روی داد و با هماهنگی مسئولان استان ایلام برای آسیب ندیدن مردم اقدام به بستن آن کردیم.

 

 

انتهای پیام/د

سیلاب به تاسیسات زیربنایی، ابنیه و راه‌های استان آسیب زیادی وارد کرد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.