رئیس پلیس راه استان همدان از بازگشایی و برف‌روبی تمام محور‌های مسدود مواصلاتی استان خبرداد.

تمامی محور های همدان باز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان  با اشاره به لغزندگی تمامی محور‌های مواصلاتی، بیان کرد: به علت بارش فراوان برف و گاهاً باران تمامی محور‌ها لغزنده هستند.

وی ادامه داد: محور‌های کردستان، کرمانشاه و نورآباد از جمله محور‌های مسدود بودند که در چند ساعت گذشته به علت برف‌روبی و رسیدگی نیرو‌های راهداری، اکنون قابل تردد هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان در ادامه محور‌های مواصلاتی به استان را مناسب تردد ندانست و گفت: باوجود مسدود نبودن محور‌های استان، تمامی جاده‌ها به علت بارش شدید برف و باران لغزنده بوده و مناسب تردد نیستند از این رو از مردم خواهشمندیم در صورت امکان از سفر به همدان خودداری کنند.

وی با اشاره به لغزندگی تمامی محور‌های مواصلاتی، بیان کرد: به علت بارش شدید فراوان برف و گاهاً باران تمامی محور‌ها لغزنده هستند از این رو تردد در این محور‌ها به نوعی بازی با مرگ محسوب می‌شود.

عزیزی با اشاره به شکستن پل جاده همدان به تهران در روز گذشته، عنوان کرد: درحال حاضر قطعات این پل به طور کامل جمع‌آوری شده و هیچ‌گونه مانعی در این جاده وجود ندارد.

انتهای پیام/د.ا

بازگشایی تمام محور‌های مسدود همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.