مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از کندی تردد در جاده‌های استان خبر داد.

بازگشایی جاده همدان- تهران/ مسدود شدن جاده سنندج- همدانپناهنده، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان درگفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: در تصادف دیشب یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده در نزدیکی پلیس راه بهرام اباد این جاده بسته شدکه امروز با کمک نیرو‌های دستگاه‌های خدمات رسان و جرثقیل این پل از مسیر جاده انتقال داده شد و جاده تا ساعتی دیگر باز می‌شود.
وی از بسته بودن جاده سنندج به همدان به دلیل بارش شدید برف و کولاک خبر داد و افزود: در تلاشیم تا این جاده هم به زودی بازگشایی شود.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: هم اکنون برف و کولاک در گردنه اسد آباد سرعت تردد را کاهش داده است و محور رزن به آوج هم برفی است.
پناهنده از مه آلودبودن محور‌های ملایر به اراک و تویسرکان هم خبر داد وگفت:در این محور‌ها بارش برف وباران هم وجوددارد و در محور ملایر به بروجرد هم اکنون شاهد بارش باران هستیم.
وی از روان بودن ترافیک در این جاده‌ها خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ، خودرداری از سفر‌های غیر ضروری و سرعت مناسب کمک به تردد بهتر و و نداشتن حادثه در این محور‌ها می کند.
انتهای پیام/ا

 مسدود شدن جاده سنندج- همدان

برچسب ها: جاده ها ، برف و باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.