شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اعلام کرد آب آشامیدنی شهر اراک در حال حاضر مشکلی ندارد.

سلامت آب شرب مردم اراک با توجه به سیلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،بعد از جاری شدن سیلاب ناشی از سر ریز شدن آب سد کهریزک و حرکت به سمت محل دفع زباله ها شهر اراک این امکان وجود دارد که شیرابه ها به منابع آبی نفوذ کند.

  زهرا طراوتی فکور مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:در رابطه با ورود سیلاب به محل دفن زباله‌های شهر اراک و امکان نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی واقع در منطقه امان آباد به آگاهی میرسانیم مسوولیت کنترل سیلاب‌ها و حفاظت منابع آبی به عهده شرکت آب و فاضلاب نمی‌باشد، اما در این زمینه با ارگان‌های مربوطه همکاری می‌نماید.

طراوتی افزود:اما در مورد تاثیر شیرابه زباله‌ها در منابع آبی لازم به یادآوری است که دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به طور مستمر اقدام به پایش منابع، مخازن و شبکه‌های توزیع آب می‌نماید و چنانچه یکی از منابع تامین آب به لحاظ کیفیت دچار مشکل شود بلافاصله از مدار بهره برداری خارج می‌گردد؛ بنابراین هم استانی‌های عزیز از این بابت خاطر جمع باشند.

گفتنی است همچنین برای افزایش ضریب کیفیت و بهداشت آب آشامیدنی شهروندان گرامی مخازن و شبکه‌های توزیع آب هر ساله به صورت مستمر و بر اساس برنامه زمان بندی شستشو و گند زدایی می‌شوند.

انتهای پیام/ی

احتمال ورود شیرابه به منابع آبی شهر اراک وجود دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.