براساس متون تاریخی، نحسی روز ۱۳ فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه‌ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت روز سیزدهم فرودین، فقط روز طبیعت نیست. این روز که ایرانیان سالاهاست آن را جشن می‌گیرند در تاریخ روز تلخی برای ما ایرانیان محسوب می‌شود. این تلخی هم به جنایت یهودیان افراطی در قرنها پیش علیه ایرانیان بازمی‌گردد.

سایت مشرق در این باره نوشته است: جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

 

سیزده بدر روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتارهزاران ایرانی

 

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌كند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌كردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر كند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.

سیزده بدر روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتارهزاران ایرانی

فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال ۲۰۱۰ یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد.

این مورد یکی از موفق‌ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشور‌های دیگر به شمار می‌رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت‌های جنسی، توطئه‌های قوم یهود را اجرا کردند و می‌کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا برادرزاده «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌کند و به همراه ۱۰ پسرش به مرگ محکوم می‌کند.

سیزده بدر روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتارهزاران ایرانی

یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته آنان در برخی کتب خود آورده‌اند که هامان در نزد مردخای توبه کرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند. یهودیان، چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از ۷۷ هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا ۵۰۰ هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان در این روز مراسم مختلفی از قبیل: روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و ... گرامی می‌دارند.

واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست یهودیان

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت‌های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می‌کند و پادشاه را در جریان توطئه‌های یهودیان قرار می‌دهد و از پادشاه می‌خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه‌های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی‌های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می‌کند.

 

سیزده بدر روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتارهزاران ایرانی

 

با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه‌های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می‌کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می‌سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می‌کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می‌کنند.

توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی‌پذیرد و آن‌ها حکم قتل هر ۱۰ پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می‌گیرند و در قدم بعدی ۱۰ پسر هامان نیز کشته می‌شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و ۱۰ پسرش آنجا بیشتر آشکار می‌شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن‌ها را در شهر بر دار می‌کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.

هامان به جز این ۱۰ پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می‌کند.

کشتار نیمی از جمعیت ایران

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهر‌های ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می‌زنند. در ۱۲۷ استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از ۷۷ هزار ایرانی - و به روایتی دیگر ۵۰۰ هزار نفر - کشته می‌شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار ۸۰ هزار ایرانی اعتراف می‌کنند، اما محققان مستقل این رقم را تا ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب ۵۰۰ هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می‌شوند.

سیزده بدر روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتارهزاران ایرانی

 

یهودیان با حمله به خانه‌های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و بنا بر برخی از متون موجود اموال آن‌ها را نیز غارت می‌کنند. اما یهودیان در متون خود تنها به قتل عام ایرانیان اعتراف کرده و هرگونه غارت اموال آنان را تکذیب می‌کنند و آن را از افتخارات خود می‌دانند...؟!

ارتباط پوریم با سیزده فروردین ایرانیان

گفته می‌شود این کشتار در روز‌های ۱۳ و ۱۴ ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می‌شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می‌کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز ۱۳ فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه‌ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

در تقویم یهودیان دو ماه آدار اول و دوم در تقویم عبری وجود دارد که ماه آدار دوم آن مصادف با اسفند ماه و فروردین ماه خورشیدی است.

سیزده بدر روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتارهزاران ایرانی

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می‌گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر - دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود - نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می‌شوند. استر پس از آن کتابی می‌نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می‌کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز 98 ، یهود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر استر و مردخای و بر همه اسرائیلی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
داستان هزار ویکی شب تیتر کردی ...زیر بغل مار پیدا کردی خبرم کن .....الکی جشن و شادی ۱۳ فروردین با غم وغصه و دروغ جا نزن ...فعلا شما قلم بدستی
Ireland
میثم
۱۰:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
با سلام
پوریم هیچ پشتوانه تاریخی و سندی ندارد و در هیچ کجا نامی از آن برده نشده و توهمی احمقانه توسط صهیونیست هاست که به تازگی کتابی منباب آن نوشته شده در اسرائیل منحوس.پس استناد به داستانی تخیلی بدون سند که هیچ تاریخی پشتوانه آن نیست کار جالبی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر کودک کش
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا بعضی ها می‌گویند این کشتار دروغه؟
همین الانش هم خوبه می‌بینید که این یهودی ها فقط در 2 ماه چطور وحشیانه به فلسطین حمله ور شدند و به جنایت ادامه می‌دهند

ده که در این حملات بی رحمانه نابرابر و بمباران ها ده ها هزار نفر قتل و عام شدند که اکثراً زن و بچه بودند. بیش از صدهزار نفر هم معلول و قطع عضو
پایتخت فلسطین (غزه) را هم تخریب و ویران ساختند و مردمش هم الان آواره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مرگ یر نسل کودک کش، مرگ بر اسرائیل و وابستگان
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ دی ۱۴۰۲
چرا قبر این گور به گور شده را خراب وجسد کثبفش را نبش وبا استخوانهای نتایاهو داخل نمکنبد ودر آتش نمی سورانید باید مواظب این یهودبهای به استعلا خوب در واخل کشور بود ما یگ یهودی داخل روستا داشتیم دوتا تز پسرهابش در اسرایبل بودند زنش میگفت خدا برای فلسطبن نسازد همه اسرایبلیها را گشت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
چراقبر این مرد خای و دختر فاسد یهودی استر در همدان را خراب نمیکنند و هنوز پابرجاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۲
به مناسبت روز سیزدهم فرودین، فقط روز طبیعت نیست. این روز که ایرانیان سالاهاست آن را جشن می‌گیرند در تاریخ روز تلخی برای ما ایرانیان محسوب می‌شود. این تلخی هم به جنایت یهودیان افراطی در قرنها پیش علیه ایرانیان بازمی‌گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
کتاب استر هیچ ارزش تاریخی نداره اما اونی هفتصد هزار ایرانی رو کشته اعراب مسلمان در حمله به ایران بودن.
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ دی ۱۴۰۲
هرجفتشان یگ گوفت بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
غش کردم از خنده حداقل یک ذره اطلاعات بدست می‌گرفتین
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۸:۴۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
نحسی روز ۱۳ فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه‌ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.
پس فک کنم قبل از این واقعه مردم ایران همینطوری الکی 13ام فروردین میرفتن بیرون اره؟ =)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
من این متن قبول دارم اگه اسرائیل خوبه حداقل دست از اشغال گریش برداره اینا دشمن امامان ما هستن منم دشمنم با هاشون
وسلام
United States of America
مهران
۱۹:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
داستان استر و مردخای و خشایار و هامان ، در کتب یهود آمده و هیچ جای سوال و تردید وجود نداره . اونایی که شک دارند بروند کتاب عهد عتیق را بخوانند. در خانواده کوروش یه نوع دیوانگی بطور ارثی وجود داشت مثلا کمبوجیه پسر کوروش مصروع بود و همگام بازگشت به پارسه از مصر به قتل رسید . خود کمبوجیه ، برادر خود ، بردیا را ترور کرد . همین خشایار هم که مادرش دختر کوروش بود بوسیله حاجب دربار ، به قتل رسید و آدم نرمالی نبود که فرمان قتل چندین نفر را در قضیه هامان ، صادر کرد که باعث خوشحالی یهود شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
چرا برخی بدون مطالعه چیزی رو رد یا تایید میکنن چیزی رو که من هم میدونم از منابع اینترنتیه ولی این جای سوال بزرگ که چرا یکی از بزرگترین اعیاد یهودیانه مگر غیر اینه که این قوم در تریخ همش با این سبک کار ها امور خود رو جلو برده
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۳:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
تمامی این اتفاقات مربوط به تمدن آشور در بین النهرین است و ارتباطی با ایران ندارد . حتی یهودیان خارج از ایران مقبره استر و مردخای در همدان را معتبر نمیدانند . مگر میشود جمعیت ایران نصف شود و هیچ جایی در تاریخ ثبت نشود . تاریخ را تحریف نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
زمانی
۲۲:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
داداش گل یه سری به کتاب یهودیان (تورات) بخش استر بزن خودشون این تعداد را گفتن
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۴:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
روز طبیعت است و شکر گزاری بهار و پایان زمستان وحشتناک
سعی نکنید جشن های ایرانی را از بین ببرید ۴۳ سال پیش هم سعی شد نوروز و چهارشنبه سوری و سده ناپدید شود
در اصل عرب ۱۴۰۰ سال است که سعی میکند
اما امسال بسیار بزرگ برپا شد در ایران و همه جای دنیا
طوری رفتار شد که همه متوجه شدند که هویت و آثار باستانی و حتی قبور شاعران و نویسندگان ایرانی هم دارند نابود میشوند
مجسمه فردوسی در دانشگاه فردوسی خودتان میدانید و غیره...
Iran (Islamic Republic of)
مر مر
۰۰:۰۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
واقعا چی میزنید شما این مدلی تاریخ رو تحریف میکنید ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۱:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
به نام خداوند
یهودیان از همون اول قوم آلوده ای بودند

چرا نام این دین یوسفی نیست؟ یا ابراهیمی یا سلیمانی؟

اگر پیرو پیغمبران الهی بودند تورات را تحریف نمی‌کردند

یهودیان همون قومی بودند که پیغمبرشان حضرت یوسف علیه السلام را کتک زدند و به چاه انداختند
گروهی از یهودیان در یک روز 70 پیامبر رو به شهادت رسوندند
و عصر همون روز با عذاب الهی به درک واصل شدند

و پس از اینکه به لطف خدا از شر فرعونیان نجات پیدا کردند
به پرستش گوساله سامری روی آوردند

اولین قومی بودند که شیطان پرستی را به وجود آوردند

فرقه های شیطانی و کثیف مثل فرماسون و کمونیسم و..... ساخته همین یهود هستش

کلام خدا آیه 82 قرآن سوره مائده :
یهودیان بزرگ ترین دشمنان شما که ایمان آوردید هستند

ایا کشتن ایرانیان برای چنین فرقه آلوده و نجسی ناممکن است؟
یهودیان حتی پیامبران را هم معصوم و بی گناه نمی‌دانند

الان رو ببینید :
تحریم ایران
تهدید ایران با سلاح های کشتار جمعی
حمله به تاسیسات مهم ایران (اخیرا هم کرمانشاه بود)
ایجاد صدها کانال ضد اسلام و ضد ایرانی
فعالیت در کانال های ایران
و.....
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ کلی
۲۱:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
یکم پیاز داغش رو زیاد کردی ولی حرف تون درسته
دین همه پیامبران الهی اسلام بوده است
یهود و صلیب تحریف شده و باطل است
ولی جمع زدن تون درست نیست
چون تعدادی آدم های خوب زیادی هم بین بنی اسرائیل بودند با اینکه پیامبر نبودند مثل هارون و لاوی که پروردگار به تعداد آن ها داناست

ولی به نظرم رژیم باطل هخامنش این قتل و عام حقش بود
بالاخره زرتشتی ها هم خیلی آدم های لجوج و گستاخی هستند. بالاخره با این افراد طاغوتی باستان گرای کافر کوروش پرست زبان نفهم صحبت داشتم
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۰:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
اونایی ک میگن استر دروغه اوکی حرفی توش نیست ولی اونا به نیت اینکه ماجرای استر حقیقت داره دارن خوشحالی میکنن و قبولش دارن!
United States of America
فرزاد
۱۸:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
هم متن پر از نفرت و کینه و دشمنی هم کامنتها
مرگ بر فلا ن من از فلان یهودی ها متنفرم . چقدر تنفر داشتن انسان کار خوبیه بده .چرکیه .این الان نشانه اسنان بودنتونه؟ یا خوب بودن دینو شرعتتون؟
کینه توزی این افراد جوریه که از هر چیزی سوءاستفاده میکنن تا خون انسان رو برای نابودی یکسری ادم دیگه بجوش بیارن .همین کار عین جنایته.

کجا نوشته که 77 هزار نفر ایرانی به قتل رسید ؟ فقط به دنبال نفرت پراکنی بین ایرانی ها و یهودی ها.
در داستان عهد عتیق گفته شده که وزیر اون دوران قصد قتل عام یهودیان رو داشته ک بعد خشایار شاه از این ماجرا مطلع میشه و اون وزیر رو میکشه . یهودی ها به شکرگذاری شاه میرن.
اسراییلی هام به این دلیل امروز با جشن پوریم ار این کار شاه ایران تشکر میکنن و همینطور از کوروش که یهودی ها رو نجات داد.
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۰:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
خیلی ها میگن چرا به افسانه چسبیدید....باید بدونید که همین هالیوود اومدن یه فیلم برای این افسانه ساختن که توش ایرانیا رو کاملا بی ارزش و بی فکر نشون دادن...بهتر نی یکم در مورد این چیزا اطلاعات داشته باشید که موقع بحث ببخشید ولی مثل بز فقط نگاه نکنید
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
لطفا بدون اطلاعات مطالبی را نپذیرید
من خودم به شخصه از یه یهودی که در یزد زندگی میکرد پرسیدن در این مورد ایشون گفتن اصلا کتاب استر و مردخای بیشتر یک افسانه است دقیقا مثل شاهنامه برای ما ایرانیا
و حتی قبر استر و مردخای هم که در همدان ایران هست قدمتش مال دوره ایلخانانه یعنی زمان مغول ها در ایران و هیچ سند و مدرک موثقی در این مورد وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا کرمی
۱۵:۱۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
بسیار ممنون .عالی وجالب بود
Germany
صبار
۱۹:۰۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
چرا سران ووروشنفکران ما این مطالب تاریخی را به مردم اعلان نمی کنند که یهودیان در طول تاریخ ایران چه جنایاتی را مرنکب شده اند ودر سیزده بدر پانصدهزار از هشتصد هزار ایرانی را کشتند وهر سال هم این روز را جشن می گیرند این کشتار جمعی که حالا مدعی هستند وایران را تهدید می کنند بازهم مارا به مرگ تهدید می کنند چرا عکس العملی نداریم پس عرق ملی ما ایرانیها به کجا رفته چرا به این شیاطین اعتماد داریم در حالی که ارزوی مرگ مارا دارند ومن متاسفم که ما مردم به انها ومتحدانشان اعتماد داریم باید رسانه ها روشنگری کنند حتما ....
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی متعصب!
۲۲:۵۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
,همه پادشاهان هخامنشی مثل کوروش و داریوش کبیر نبودند افراد سست عنصر هم بودند! با این حال این یک ننگه که یهودیان در کشور خودمون پادشاه خودمون رو گول بزنند و هموطنان ما رو بکشن
ولی ماه پشت ابر نمیمونه بلاخره تاوان کارشون رو پس میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
اینا کجای تاریخ نوشته؟ کدوم کتاب معتبر؟ توهمات اسرائیلی‌ها چرا مینویسین
India
sepehr
۰۳:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
لعنت بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
جز نفرت پراکنی چیزی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
احمد برقراری
۲۱:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
میدونید خداوند متعال یهودیان را جزو آدمیزاد قرار نداده‌اند چون فقط این دنیا را دارند اون دنیا مستقیم جهنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۶:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
این دسته گل هخامنشی چرا در تاریخ ایران ثبت نشده؟؟؟!!! اگر تعداد نفرات کشته شده را بر مبنای روز جمعیت ایران حساب کنیم نزدیک 40 میلیون ایرانی قتل عام شدن!!! واقعیتها را کنار گذاشتن افسانه ها را تاریخ این کشور معرفی کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام و درود به ایرانی های غیور.من 12 سالمه.من از یهود کاملا متنفرم.این جشن یهودی ها یعنی روزی که نابود خواهند شد.حالا دارن این یهود ها جشن میگیرن اما ما با توکل به خدا و ایمان به خدا و ایرانی بودنمون اونها رو نابود میکنیم.فقط توکل به خدا،خدا،خدا،خدا و خدا.با وعده اقای خامنه ای ما نابودشان خواهیم کرد.ایشالا میریم تا در مسجد القدس نماز بخوانیم.پس بلند تر مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
ما دشمنان زیاد داریم وباید با ایمان به ایرانی بودن خدمون ببالیم این سرزمین در عصر ها و اتفاقات مختلف شهید زیاد داده.
وسربازان و یاران گمنام زیادی داره.
امیدوارم با ظهور آقا امام زمان(عج) ریشه دشمنان اسلام که ظلم و ستم و فساد راه انداختن از بین بره.
برای ظهور آقا امام زمان(عج)صلوات.
Japan
بهروز
۱۷:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
انشاالله نابودی اسراییل ونماز مسلمانان در بیت المقدس
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۱:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
یهودیها همه جنایتکارند
United States of America
نادری
۱۹:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
لعنت بر دشمنان اسلام
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
#مرگ بر رژیم فاسداسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
بگذارید مردم این رسم خوب را داشته باشند ، این روز ، روز طبیعت و خانواده است و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل
مرگ بر صهیونیست
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
جعل تاریخ و افسانه پردازی توسط صهیونیستها چیز خیلی عجیبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
کسانی که تلاش میکنند بگویند پوریم ربطی به ایران ندارد مدرک بیاورند. خود یهودیها میگن به خاطر کشتار ایرانیهاست بعد اینجا یه عده میخوان عکسشو اثبات کنند. واقعا من موندم چی بگم به این حضرات اعاظم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
حتی بفرض اینکه سندیت این داستان کامل نباشه و بشه بهش ایرادی گرفت ، اینکه صهیونیست ها این واقعه رو جشن میگیرن نشان خبث طینت و دشمنی خونی و آشکار اونها با ایرانی ها داره
پس بلندتر از همیشه :مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۴۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مردم این روز را روز طبیعت مدانند و به طبیعت رفته و شادی میکنند
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
سیزده بدر ربطی به داستان افسانه ای که صهیونیست ها ساخته و پرداختن نداره، اونها همیشه ضعیف بودن و شاهان و مردم ایران به اونها ترحم میکردن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اگر این قضیه واقعیت دارد روز 13را روز بدبختی بدانیم وبه جای آن روز 15فروردین روز طبیعت شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
یه روزی ریشه تفکر صهیونیسم رو از بین می بریم ان شاء الله
ظهور نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و کسانی که در کشور به این دو علاقه مند هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام.اینقدر گرانی شده که سیزده بدر نمیشه از خونه بیرون بری.رفتم یک مرغ بگیرم حواسم اصلا نبود به گران شدن مرغ...درگیر افکارم بودم.صاحب مغازه گفت 48200...آروم از مغازه امدم بیرون و فرار کردم...‌
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی برافروخته
۲۰:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
هم انتقام هموطنامو از یهود می گیریم هم انتقام شهید جهاد مغنیه رو
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
۱۳ بدر از کوروش مونده و ربطی به کشتار یهود نداره
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
انتقام را از صهیونیستها می گیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
لعنت به اون خائنهایی که به کامنتهای مرگ بر اسرائیل منفی میدن..
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۲۳:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
این ها خودشون اسراییلی اند فقط تز ایرونی دارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
به امید خدا به امید ولایت روزی میرسد که ماهم نابودی اسراییل رو جشن خواهیم گرفت منتظر آن روزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
ما نباید کینه خود رو بر عدالت مقدم کنیم باید با حکم خدا عمل کنیم که کینه ما به یاری مظلوم میرویم نه برای کینه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
لطفا هموطنان عزیز از برخورد شعاری با موضوع بپرهیزند. آنطور که منابع و شواهد نشان می دهد موضوع درست است و به با هوش یا بی هوش بودن افراد ربط ندارد. در حال حاضر هم در اکثر کشور های غربی به ویژه امریکایی و اروپایی به این شیوه عمل می کنند. فقط قدری بررسی لازم است. در دوره پهلوی هم به کمک بهایی ها در همه ارکان کشور نفوذ کرده بودند. سریال "معمای شاه" را که کاری مستند است نه خاطر بیاورید. ضرورت دارد که وزارت آموزش و پرورش (نه شرط آنکه نفوذی های خاص بگذارند) با بررسی محققانه این موضوع تاریخی را در درس تاریخ دبستان و در بخش مربوطه بگنجاند تا فرهنگسازی شود و تاریخ قلب نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
زنده باد ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
به امید روزی که ما هم این شیطانپرستا رو از دم تیغ بگزرونیم
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۲۳:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
زیاد دور نی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
کمتر از 23 سال دیگر تا نابودی اسراییل بیشتر نمانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خیلی زود تر از این حرفا اسراییل نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اسراییل عددی نیست ان شاالله به زودی اثری از آن باقی نخواهدماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر هر چی ظالم است در هر عصر و هر مکانی
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۸:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
ایرانیان باستان پس از 12 روز جشن در نوروز 13 را به طبیعت می رفتند تا نحسی رو از خود دور کنند
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
نحسی روز خرافات است. اگر سیزده نحس است حضرت امیر المومنین علی (ع) در روز سیزده رجب به دنیا آمدند حالا باید گفت پس نحس بوده است؟!! روز و مکان و...نحس نیست اعمال ماست که نحس است یا سعد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر صهیونیست ها
Finland
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اگر اين داستان درست باشد ، انها واقعا درنده خو هستند چطور كوروش انها را از دست بخت النصر نجات داد هيچكدام را نكشت
Luxembourg
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه الان هم خیلی ها خشایار شاه رو خدای خودشون کردن و سنگشو به سینه میزنن درحالیکه چراغ سبز رو به یهودیان نشون داده بود تا هموطنانش رو قتل عام کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
چراغ سبز نشون نداد مستقیما دستور قتل عام رو صادر کرد.
Netherlands (Kingdom of the)
کمال
۱۷:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام

13 بدر ، در کردن نحوست قتل عام مردم ایران توسط یهود بوده که ایرانیان پس از قتل عام ، چندروز بعد ، به دشت و صحرا رفتند و نحوست جنایت یهودیان را بدر کردند
ما ایرانیان باید سیزده بدر را جشن بگیریم و در برابر پوریم ، ( جشن وقیحانه جنایت) نگهداریم
United States of America
حسینی
۱۷:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
لعنت برصهیونیست لعنت بر اسراییل یهود

ای کاش مراسم سیزده بدر و روز طبیعت به روز دیگری منتقل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
صهیونیست ها در هالیوود یه فیلم در این رابطه ساختنو در آن چهره ی خوبی از اون دختره یهودی وعموش .و چهره ای خشن و بد از هامان.ایرانی به نمایش گذاشته اند و همه چیز را برعکس روایت کرده اند . لازم است هنرمندان متعهد.ما یک فیلم در مقابله با این فیلم بسازند
Iran (Islamic Republic of)
وحید از ایذه
۱۷:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
یهودی های خونخوار اینجور به خودشون دلخوشی دادن و کمی از عقد هاشون رو با این داستان سرایی که کلا زیر صد سال هست سرپوش میزارن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
بنظرم این داستان ساخته یهودیان است چرا فقط تو یک کتاب یهود به ان اشاره شده و تو کتابهی معتبر دیگه حتی خود یهود نوشته نشده .
Sweden
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
۱۳بدر اصلا ربطی به یهودیت نداره ۱۳بدر روز پیروزی فرشته آب بر دیو خشکی میباشد مرگ بر اسرائیل و طرفدارانش.پاینده ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
انتقام ایرانیان بی گناه کشته شده را از یهودیان خواهیم گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
به زودی انتقام خواهیم گرفت ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
واقعا تا حالا نشنیدم یعنی راسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
چرااین روزفرهنگسازی نمیشه کاش نوروزرو14 روزش کنن تااین13 برداشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
بي نام
۲۰:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
باشه الان بهش ميگم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل به زودی انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
منبع معتبر کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
برو تحقیق کن خودت تنبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
تو کتب یهود هست ، فیلم هم در موردش ساختن ، هر سالم جشنشو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
منبع این موضوع کتابی هست که اسم برده شده
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۶:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
جشن پوریم هیچ ربطی به کشتار ایرانیان توسط یهودیان در 13 فروردین ندارد. مرگ بر اسراییل و نابود باد صهیونیسم جهانی.
بگذارید این جشن صهیونیست ها اقراری بر خوی درندگی این نامردان حریص و دنیا طلب و دروغگو و خائن به پیامبر خودشان حضرت موسی (ع) باشد.
Bahrain
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
امروز روز عزاست براي خونهاي به ناحق ريخته نه جشن و خوشي خوشحالم كه اين حقيقت رو عيان كرديد
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۶:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
داستان استر و هامان یک داستان کاملا ساختگی توسط یهودیان است که طبق معمول می خواهند قدرت و ذکاوت خود را به رخ جهانیان بکشند. در هیچ کتاب تاریخی کوچکترین اثری از این داستان وجود ندارد مگر در همین کتاب افسانه استر و هامان!!
زنده باد ایران، زنده باد سرزمین پارس و جاودان باد خلیج همیشه پارس و لعنت بر رژیم کودک کش اسراییل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خیلی هم افسانه نیست چون مقبره استر و مردخای در همدان موجوده
Iran (Islamic Republic of)
بیجاری
۱۸:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
دوست عزیز کاملا واقعی بوده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
شما از کجا میدانی ساختگی است
خوی جنایتکارانه اینها تا الان هم ادامه دارد ولی انشاالله به زودی به سزای جنایاتشان خواهند رسید
اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل لعنت بر یهود و صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
نسل کشی بیش از ده میلیون از مردم ایران توسط انگلیس پلید و روسها رو تو جنگ جهانی اولم نباید فراموش کرد که با انتقال غذای مردم ایران به نفع سربازهای خودشون و حتی اتش زدن غذای مردم که جنایت جنگی محسوب میشه باعث مرگ بیش از ده میلیون از مردم بیگناه شدن..میتونین تو فیلم یتیم خانه ایران ماجراشو ببینین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
دیگه حتما لازم شد نسل صهیونیستها منقرض بشه.
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر امریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر ال یهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل .انشاالله با دستان ایرانیان ریشه این ظالمان روی زمین کنده میشه .انتقام سخت اون کشتار ازشون گرفته میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اگه مستند داستانش، پس چرا پادشاه بعدی از نسل این استره نیست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
این واقعه رو تو هیچ کتاب تاریخی معتبری،پیدا نمیکنیم الا یک کتاب از یهودیان .اگه واقعیت داشت باید حداقل تو منابع دیگه هم میشد چرا فقط یهودیان این مطلب رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
جشن اونا هیچ ربطی به ما نداره .اونا دروغ میکند همه چیز رو تحریف میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۶:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اینها کاملا" مشخص است که در حکومت روسیه هم نفوذ دارند این چطور است که سیستم ضد موشکی و هوایی روسیه قادر به دفع حملات انها در سوریه نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
نشان از خباثت صهیونیستها داره...اونایی که امریکا و غرب و اورشلیم قبلشونه بدونن دختر عجوزه ترامپم سال پیش واسه این جشن شیرینی درست کرده بود و عکسشو منتشر کرده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
همون پیامبر کشی یهودیا واسه اثبات اینکه خونخوارترین قوم در تمام جهانن کافیه..اینا رو فقط باید کشت تا نسلشون منقرض بشه..مغزاشون دیگه فاسد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
ای کاش میتوانستیم روز طبعیت را جابجا کرده و در روز دیگری جشن می گرفتیم نه در روز غم ایرانیان و شادی یهودیان
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۷:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
داستان استر و هامان یک داستان کاملا ساختگی توسط یهودیان است که طبق معمول می خواهند قدرت و ذکاوت خود را به رخ جهانیان بکشند. در هیچ کتاب تاریخی کوچکترین اثری از این داستان وجود ندارد مگر در همین کتاب افسانه استر و هامان!!
زنده باد ایران، زنده باد سرزمین پارس و جاودان باد خلیج همیشه پارس و لعنت بر رژیم کودک کش اسراییل.
Iran (Islamic Republic of)
healer
۱۶:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خدا رو شکر انقلاب شد وگرنه معلوم نبود شاه های پهلوی به خاطر اسرائیلیا دستور قتل چندتا از ماها رو میدادند...
Iran (Islamic Republic of)
بیجاری
۱۹:۰۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر یهود. مرگ بر این قوم نفرین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
ان شا الله نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
م ص
۱۵:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
ءاعوذ بالله السمیع العلیم من الشیطان اللعین الرجیم.".... وءان عدتم عدنا وجعلنا جهنم للکافرین حصیرا." . امیدکه وعید -تهدید- حقتعالی به این قوم فاسد در سوره مبارکه اسراء هرچه زودتر تحقق یابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ وهزاران بار مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر صهیونیست، نتانیاهو ، ترامپ که اجازه نداد کمک صلیب سرخ به سیل زدگان انجام شود، مرگ بر تحریم. پاینده جاودان
باشه ایران و رهبر عزیزمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
نابودیشان بزودی انشالا .یهود صهیونی قومی خبیث و نحس و ادم کش هست .در تاریخ حتی یک کلمه در خدمت به بشریت از این قوم دیده نمیشود .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اینا اراده مارو برا نابودیه این نامردا بیشتر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۵:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل و امریکا و عربستان و متحدانشان
درود بر ایران درود بر تمام کشورهای اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
۱_مرگ بر صیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مرگ برصهیونیست
۱۲
آخرین اخبار