محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان ارسال شد.

ارسال کمک‌های هلال احمر آذربایجان شرقی به لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سعید کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات نوروزی مراغه گفت: چادر، پتو، زیر انداز، موکت، کنسرو تن ماهی، لوبیا و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله اقلام ارسال شده در قالب ۵ تریلی به مناطق سیل زده در غرب و جنوب کشور است.


وی افزود: هفته گذشته هم در سه نوبت کمک‌های جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده گلستان با ۵ تریلی و ۱۱ کامیون ارسال شده است.


وی اضافه کرد: پتو، وسایل گرمایشی، زیر انداز و انواع کنسرو با تاریخ مصرف بالای شش ماه از جمله اقلام مورد نیاز برای خانواده‌های آسیب دیده از سیل در گلستان، لرستان و خوزستان است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اضافه کرد: امداد گران جمعیت هلال احمر استان در تعطیلات نوروزی ۱۳۰ ماموریت امداد، نجات و رها سازی انجام داده اند و برای بیش از ۸۰۰ نفر نیز خدمات اسکان موقت فراهم کرده اند.


کنعانی گفت:: نوروز امسال ۲۷ پایگاه ثابت و ۱۴ پست سیار در استان با ۸۰۰ نفر امداد گر در قالب دو طرح ملی خدمات سفر و امداد و نجات برای مسافران نوروزی خدمات ارائه کرده اند.

 

انتهای پیام/

ارسال کمک‌های هلال احمر آذربایجان شرقی به لرستان

برچسب ها: هلال احمر ، سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.