فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: آمادگی اسکان ۳ هزار نفر را در اردوگاه شهید باکری خرمشهر داریم.

آمادگی دوکوهه برای استقرار و اسکان بیش از ۳۰۰۰ نفر از سیل زدگان/ ارسال کمک‌های سپاه تهران به سیل زدگان استانسردار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ  در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سپاه تهران آمادگی دارد تا از سیل زدگان استان لرستان در منطقه دو کوهه پذیرایی کرده و به این عزیزان اسکان موقت دهد.

وی به ارسال کمک‌های سپاه تهران به مناطق سیل زده استان لرستان اشاره کرد و گفت: چند کامیون وسایل مختلف اعم از مواد غذایی و لوازم اولیه و مورد نیاز به این مناطق ارسال شده است.

سردار یزدی با بیان اینکه روز گذشته گروهی جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم در صورت نیاز به کمک هموطنان عزیزمان در استان لرستان بشتابیم.

وی با اشاره به روند کمک‌ها و امدادرسانی به سیل زدگان استان خوزستان اظهار کرد: در اردوگاه شهید باکری خرمشهر آمادگی پذیرایی و اسکان را ایجاد کرده و می‌توانیم ۳ هزار نفر اسکان دهیم.

سردار یزدی ادامه داد: طی دو روز گذشته در خوزستان بیش از ۲۰ اتوبوسی که دچار مشکل شده بودند را در منطقه دوکوهه استقرار دادیم و سرنشینان بیش از ۵۰ خودروی شخصی که به دلیل مشکلات فنی در منطقه متوقف شده بودند را اسکان دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار