اقدامات انجام شده توسط فرماندار هرسین در مناطق سیل زده از ساعت ۵ صبح امروز تا ساعت ۲۰:۵۰ تشریح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : از جمله اقدامات انجام شده انتقال قابل توجهی از اهالی روستا‌های قروه، ولی و چمبطان سفلی (که حاضر به ترک روستا نبودند) به کمپ‌های اسکان اضطراری با کمک نیرو‌های تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه بیستون و سپاه شهرستان اعزام نیرو‌های امدادی، بنیاد مسکن و بخشداری‌ها به روستا‌های در محاصره سیل قلعه محمد علی، چشمه بیگی، چم حیدر و چم کبود بود .

وی گفت : علاوه بر کمپ پتروشیمی اوره و آمونیاک کمپ اسکان اضطراری جدیدی در منطقه توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده و روستاییان در صورت تمایل می‌توانند از این کمپ نیز استفاده کنند.

شاه آبادی افزود : برش پل قدیم چهر و خارج شدن حجم انبوهی از آب در منطقه بررسی و ارزیابی وضعیت حامل‌های انرژی، مسیل‌ها و پل‌های منطقه اعلام هشدار حضوری و رادیویی به روستائیانی که حاضر به ترک روستا نبودند از دیگر اقدامات بود .

وی افزود : هماهنگی و ایجاد انسجام، نظارت و ارزیابی واحد‌های مستقر در منطقه برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های مؤثر به منظور پیشگیری از بحران‌های دیگر ایجاد اقدامات لازم به منظور انسجام نیرو‌ها و واحد‌های موجود در منطقه از اقدامات انجام شده بود .

فرماندار شهرستان هرسین گفت : رودخانه گاماسیاب طغیان کرده و به دلیل ورود سیلاب تمامی روستاهاییان حاشیه رودخانه خانه‌های خود را تخلیه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

انتقال قابل توجهی از اهالی روستا‌های قروه، ولی و چمبطان سفلی (که حاضر به ترک روستا نبودند) به کمپ‌های اسکان اضطراری

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.