مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به ۲۴۱روستای لرستان عملیات امداد و نجات صورت گرفته است.

امدادرسانی به ۲۴۱ روستا توسط جمعیت هلال احمر لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،صارم رضایی گفت: از ابتدای سال جاری و در پی سیلاب های اخیر جمعیت هلال احمر لرستان به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ خانوار امداد رسانی کرده است.

وی افزود: بیش از ۱۱ هزار نفر در سیلاب های اخیر نیز اسکان اضطراری داده شد.

دیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در این عملیات ها از ۱۱۰ پرسنل و ۳۷۷ داوطلب بهره برده ایم که در پی آن ۲۳ دستگاه آمبولانس ۵۸ تک کابین و دو کابین و از ۳۶ موتور پمپ و لجن کش نیز استفاده شده است.

وی افزود:۸۲۰ رول پلاستیک، توزیع بیش از ۱۷۰ کلمن آب و ۳۳۰ ست ظروف به همراه اقلامی نظیر قند و شکر، پتو، حبوبات، موکت، هیتر برقی، والور و کنسروجات از اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان به سیل زدگان بوده است.

وی افزود: بیش از ۱۵۰۰ پک ۷۲ ساعته و بیش از ۱۳۰۰ پک یک ماهه و همچنین از ۲۲۰ پک ۲۴ ساعته نیز از دیگر اقلام زیستی ارائه شده جمعیت هلال احمر به افراد متاثر از سیلاب بوده است.

وی گفت: در سیلاب اخیر نیز با رایزنی های صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر ۶ دستگاه بالگرد در نظر گرفته شده که در روز نخست بیش از ۶۴سورتی پرواز انجام شد.

رضایی اظهار کرد: با حمایت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دبیر کل و همچنین رئیس سازمان امداد و نجات،بیشتر از آمار افراد حادثه دیده اقلام امدادی و زیستی به استان ارسال شده و هیچ نگرانی در بحث امداد رسانی به سیل زدگان پلدختر و معمولان وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همکاری بیشتر مردم فهیم پلدختر و معمولان بتوانیم در شرایط بهتری امدادرسانی لازم را ارائه دهیم.

انتهای پیام / ا

جمعیت هلال احمر لرستان به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ خانوار امداد رسانی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.