رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر برای انجام مأموریت در مناطق سیل‌زده آمادگی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: هرزمان که اعلام نیاز شود نیرو‌های امدادی استان بوشهر مانند گذشته در کنار هموطنان خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به انجام سه هزار و ۲۸۰ مأموریت به دست نیروهای اورژانس از آغاز طرح امداد نورزی تا ۱۳ فروردین ۹۸، ادامه داد: از مجموع عملیات ثبت‌شده تعداد ۶۱۷ مأموریت ترافیکی و تعداد دو هزار و ۶۶۳ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح امداد نوروزی تا کنون نیروهای اورژانس ۱۳۹۵ نفر را به بیمارستان انتقال داده‌اند که از این تعداد ۶۳۵ نفر از آنان، مصدومان حوادث ترافیکی بودند.

دادجو افزود: تکنسین‌های اورژانس، هزار و ۷۵۶ مورد درمان در محل نیز انجام دادند که از این تعداد ۹۸ مورد مربوط به مأموریت‌های ترافیکی است.

او با درخواست از هم استانی‌ها و مسافران نوروزی برای رعایت مقررات ایمنی به‌ویژه در هنگام رانندگی، یادآور شد: در مأموریت‌های صورت گرفته از آغاز طرح امداد نوروزی تا ۱۳ فروردین‌، شاهد مرگ ۴۴ نفر بودیم که از این تعداد ۹ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۵ نفر غیر ترافیکی بوده است.

انتهای پیام/ک

اورژانس بوشهر سه هزار و ۲۸۰ مأموریت انجام داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.