سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:بازیکنان برای بازی‌های بزرگ همیشه آماده هستند و اگر فکر کنند سپیدرود پایین جدول است، اشتباه می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگذشت جمشید مشایخی را تسلیت می‌گویم، درود به مردم کشورم که پشت هموطنان را خالی نمی‌کنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن افزود: بعد از بازی با صنعت نفت همه ۱۰ بازی اخیر سپیدرود را دیدم، این تیم سخت می‌بازد و شرایط تیم بازنده را قبول نکرده‌اند.

وی ادامه داد: به ترکیب ۲۰ نفره رسیده‌ایم و هر بازیکنی بازی می‌کند کیفیت بازی تغییر نمی‌کند؛ کیفیت فوتبال پایین و بالای جدول تفاوت خاصی ندارد، بازیکنان برای بازی‌های بزرگ همیشه آماده هستند و اگر فکر کنند سپیدرود پایین جدول است، اشتباه می‌کنند، ما خودمان ۲ هفته است از کمرکش پایین جدول جدا شده‌ایم و برای شخصیت مبارزه می‌کردیم.

منصوریان با بیان این‌که با تمام وجود وارد زمین می‌شویم، اگر نکات تاکتیکی که گوشزد کردیم و چند بازیکن خوب بهره می‌برد را از جریان بازی خاری کنیم، می‌توانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: وقتی گروه آنالیز فعالیت می‌کند، کل تیم را چک می‌کند و جایگاه در زمین و دقایق بازی را چک می‌کند، دقیقا جوانان تیم را می‌شناسیم و خوب هستند و اسم نمی‌آورم تا در بازی آن‌ها تأثیر نگذارد؛ شاید تغییر مربی و مدیریت مشکل به وجود آورده باشد، اما در بازی با جوانان خود فرم خوبی دارند و شکل بازنده ندارند.

وی در خصوص محرومیت نژاد‌مهدی و محمدی گفت: این ۲ بازیکن با تجربه و خوب هستند، اما کیفیت خط دفاع ما یکنواخت است، با هر ۳ بازیکن بازی را شروع کرده‌ایم و کنار آن‌ها نیما طاهری را داریم که آینده خوبی خواهد داشت که یکی از ستون‌های فوتبال ایران خواهد بود، زیرا بازیکن مثل وی در فوتبال کشور کم داریم البته باید مدیریت کند؛ همچنین اگر لازم باشد از تجربه حمید بوحمدان هم می‌توانیم استفاده کنیم.

منصوریان عنوان داشت: شرایط تیمی به گونه‌ای است که در هر پست ۲ بازیکن آماده داریم، این‌گونه نیست که ۱۱ نفر لیست بدهیم و ۳ نفر تعویضی ثابت داشته باشیم و بگوییم دست ما خالی است؛ از لحاظ بنزین سبز پر هستیم و جوانان در زمین حرف کامل را می‌زنند و دغدغه بازیکن جدا شده از تیم را نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که علی‌رضا منظمی تنها مصدوم ما است، گفت: از آکادمی ذوب‌آهن تشکر می‌گنم، چند بازیکن جوان در تمرینات حضور پیدا می‌کنند که فوق‌العاده هستند، از زحمات آذری در سال‌های گذشته تشکر می‌کنم؛ اگر آکادمی گسترش پیدا کند به گونه‌ای خواهد بود که باشگاه ذوب‌آهن در ۴ سال آینده با هر سرمربی نیاز به خرید نداشته باشد؛ مجید رشیدی و علی دهقان و مربیان در آکادمی زحمات زیادی می‌کشند و همچنین سیستمی را فقط در مورد سپاهان و فولاد خوزستان شنیده‌ام و این آکادمی را در تهران ندیدم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص فردوسی‌پور گفت: جواب نمی‌دهم، از من فقط در خصوص تیم و بازی سؤال بپرسید.

منصوریان در پایان درمورد وضعیت مصدومان تیم بیان داشت: خلعتبری و رحیم زهیوی عمل را انجام داده‌اند، خلعتبری با توجه به شرایطی که از لحاظ روحی دارد خیلی زود باز می‌گردد، زیرا هیچوقت به سن وی توجه نمی‌کنم و نوع تمرینات خلعتبری به من نشان می‌داد ۲۲ سالش است.

انتهای پیام/م 

 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.