سنای آمریکا پیش نویس قانونی را برای بازداشتن روسیه از دخالت در انتخابات آمریکا از طریق تهدید به اعمال تحریم‌های شدید بر صنایع بانکداری، انرژی و دفاع و نیز بدهی حاکمیتی این کشور مطرح کردند.

اقدام تازه نمایندگان سنای آمریکا برای افزایش فشار بر روسیهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، نمایندگان دو حزب آمریکایی در سنای این کشور روز چهارشنبه پیش نویس قانونی را برای بازداشتن روسیه از دخالت در انتخابات آمریکا از طریق تهدید به اعمال تحریم‌های شدید بر صنایع بانکداری، انرژی و دفاع و نیز بدهی حاکمیتی این کشور مطرح کردند.

این قانون تازه‌ترین تلاش نمایندگان آمریکایی با هدف افزایش فشار بر روسیه بر سر آن چه آن‌ها رفتار بد این کشور در اوکراین و دخالت در جنگ داخلی سوریه گرفته تا تلاش برای نفوذ در انتخابات آمریکا می‌خوانند مطرح شد.

این اقدام توسط سناتور کریس وان هولن و سناتور مارکو روبیو مطرح شد که به ترتیب نمایندگان حزب دمکرات و حزب جمهوری‌خواه در سنای این کشور می‌باشند.

آن‌ها سال گذشته میلادی نیز اقدام مشابهی را مطرح کرده بودند، اما مقامات سنای آمریکا که رابطه نزدیکی با رئیس‌جمهور این کشور دارند هرگز اجازه رای گیری درباره آن را ندادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار