معاون بهداشتی دانشگاه ابن سینای همدان گفت: یک کامیون شیرخشک برای سیل‌زدگان استان لرستان ارسال شد.

ارسال ۵۰۰۰ قوطی شیرخشک برای سیل‌زدگان لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رشید حیدری‌مقدم معاون بهداشتی دانشگاه ابن سینای همدان از ارسال یک محموله شیر خشک نوزاد برای سیل‌زدگان استان لرستان خبر داد و افزود: این نخستین محموله‌ای بود که از معاونت بهداشتی دانشگاه ابن سینا به لرستان ارسال شد.
وی با بیان اینکه محموله حاوی ۵ هزار قوطی شیرخشک نوزاد بود گفت: آمادگی لازم برای اعزام نیرو و ارسال اقلام داوریی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده کشور وجود دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه ابن سینای همدان با اشاره به اینکه در ایام نوروز طرح «سلامت نوروزی» با جدیت اجرایی می‌شود افزود: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، قنادی‌ها و رستوران‌ها امورد توجه است.
وی به بازدید از اماکن عمومی شامل اماکن گردشگری، مجتمع‌های رفاهی، هتل‌ها و آرایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در اجرایسلام
سلامت نوروزی به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت عموم مردم تعدادی از مراکز و اماکن متخلف در رعایت قوانین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
حیدری مقدم با اشاره به آموزش اصناف برای رعایت تمام استاندارد‌ها و شاخص‌های بهداشتی طی طرح سلامت نوروزی خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی به متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی با هماهنگی اتحادیه‌های مربوطه از جمله اقدامات بوده است.
انتهای پیام/ص. ف

کمک رسانی به سیل زدگان لرستان

برچسب ها: سیلاب ، کمک های مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.