وزرای خارجه چین و مغولستان در پیام‌های جداگانه‌ای با آسیب دیدگان سیل در ایران ابراز همدردی کردند.

وزرای خارجه چین و مغولستان با آسیب دیدگان سیل در ایران ابراز همدردی کردندبه گزارش حوزه  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزرای خارجه چین و مغولستان در پیام‌های جداگانه‌ای با آسیب دیدگان سیل در ایران ابراز همدردی کردند.

وزیر خارجه چین با آسیب دیدگان سیل در ایران ابراز همدردی کرد

«وانگ یی» وزیر امور خارجه چین با ارسال پیامی به «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، درگذشت قربانیان سیل را به بازماندگان و خانواده هایشان تسلیت گفت و با مصدومان حادثه ابراز همدردی کرد.

در پیام وزیر امور خارجه چین آمده است: خبر وقوع سیل شدید در مناطقی از ایران و صدمات سنگین ناشی از موجب تاسف و تالم شده است. باور دارم که با درایت دولت جمهوری اسلامی ایران، مردم مناطق سیل زده قطعا از این مشکلات نجات می‌یابند و شهر خود را بازسازی می‌کنند.

وزیر خارجه مغولستان جان باختن شماری از ایرانیان را تسلیت گفت

»دمدین توگباتار»، وزیر امور خارجه مغولستان روز پنجشنبه با ارسال پیامی جان باختن شماری از شهروندان ایرانی بر اثر سیل را به «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود تسلیت گفت.

در پیام وزیر خارجه مغولستان از ظریف خواسته است عمیق‌ترین مراتب تسلیت او را برای از دست دادن شماری از شهروندان ایرانی به دلیل سیل گسترده در جنوب ایران بپذیرد.ذهن و قلب ما با خانواده‌هایی است که عزیزانشان را در این حادثه از دست داده اند و آرزو می‌کنیم که به طور کامل و به سرعت موجبات تسلی خاطر بازماندگان فراهم شود. مطمئن هستم دولت ایران به این شرایط سخت غلبه خواهد کرد و بر آن فائق خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار