فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: آمریکایی‌ها نهایت نامردی را علیه مردم کشورمان در سیل اخیر انجام دادند؛ زیرا چهار نفر ایرانی که در آمریکا هستند و می‌خواستند کمک‌هایی را به مردم سیل‌زده کشورمان ارسال کنند، جلوی آن‌ها را هم گرفتند.

آمریکایی‌ها نهایت نامردی را در سیل اخیر انجام دادند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;  سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با حضور در منطقه سیل‌زده بخش ماژین ، با اشاره به اینکه این واقعه سیل هم، چون هشت سال دفاع مقدس آزمایش بزرگی برای مردم است، گفت : در این شرایط سخت هم آمریکایی‌ها نهایت نامردی را علیه مردم کشورمان انجام دادند، زیرا چهار نفر ایرانی که در آمریکا هستند و می‌خواستند کمک‌هایی را به مردم سیل‌زده کشورمان ارسال کنند، جلوی آن‌ها را هم گرفتند.

وی با بیان اینکه برخی استان‌های کشورمان بزرگ‌تر از کشور‌های اروپایی و عربی است، تاکید کرد : این اتفاقی که در کشور به‌وجود آمد و خساراتی را به‌وجود آورد و موجب بحران در تعدادی از شهر‌های کشورمان شد، با اتحاد مردم، نیرو‌های مسلح و دولت جبران می‌شود.

سردار حاجی‌زاده سپس در پاسخ به درخواست مردم منطقه برای بازسازی پل «ماژین» که در سیل اخیر خسارت دیده است، تاکید کرد : پل ماژین همان‌گونه که عنوان می‌کنید قلب منطقه محسوب می‌شود، به همین خاطر قطعا توسط سپاه بازسازی خواهد شد.

انتهای پیام/ه

آمریکایی‌ها نهایت نامردی را در سیل اخیر انجام دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.