جلسه کمیته مدیریت بحران با محوریت سد گاوشان امروز دفتر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان برگزارشد.

 روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  گفت: جلسه کمیته مدیریت بحران  شرکت آب استان  به ریاست مدیرعامل این شرکت غروب امروز با محوریت سد گاوشان و سرریز گسترده و قریب الوقوع آن در دفتر مدیریت برگزار گردید.

پیرو ارائه گزارش همکاران و بحث و بررسی‌های صورت گرفته مصوبات جلسه به این صورت بود که گروه‌های گشت و بازرسی در پایاب سد گاوشان جهت پایش و اطلاع رسانی چهره به چهره به مردم در محل استقرار داشته و همچنین وجود همکاران هماهنگی با پروژه‌های شرکت در منطقه و سایر دستگاه‌های اجرایی جهت در اختیار قراردادن ماشین آلات و تجهیزات در صورت لزوم  ضروری می باشد.

هماهنگی با فرمانداری‌های شهرستان‌های سنندج و کامیاران جهت اطلاع رسانی به روستا‌های در مسیر، هماهنگی با جهادکشاورزی جهت تخلیه سریع مزارع پرورش ماهی در پایاب سد‌های قشلاق و بویژه گاوشان و همچنین هماهنگی جهت قطع برق ایستگاه‌های پمپاژ منطقه در موقع اضطرار در راستای جلوگیری از برق گرفتگی از دیگر موارد تصویب شده در این جلسه بود.

در پایان این جلسه مهندس کامران خرم مدیرعامل شرکت به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران، از همکاری گسترده صداوسیما و کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران در این مدت قدردانی نمود و افزود:  لازم است اطلاع رسانی عمومی از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها کماکان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ع

جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.