مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۱۴۸ تیم عملیات هلال احمر از ۱۱ تا ۱۶ فروردین ماه در همدان فعالیت داشتند.

فعالیت ۱۴۸ تیم عملیات هلال احمر در سیل همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۴۲۹ نفر نیروی امدادی جمعیت هلال احمر از ۱۱ تا ۱۶ فروردین ماه فعالیت داشتند اظهار کرد: این نیرو‌ها در قالب ۱۴۸ تیم عملیات داشتند.

وی با بیان اینکه ۷۵۶ عملیات در این ایام انجام شد ادامه داد: در این مدت ۷۸۸ نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در خصوص خدمات‌رسانی به سیل زدگان نیز افرود: ۵۶۸ مورد تخلیه آب از منازل انجام شد که بیشترین مورد مربوط به شهرستان نهاوند با ۱۵۰ مورد بود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۴ بسته غذایی یک ماهه به شهرستان‌ها ارسال شد تصریح کرد: بیشترین میزان بسته غذایی به تویسرکان با ۱۴۰ بسته بود.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۴۰ نفر حادثه دیده در این ایام بودند یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی به ۳ هزار و ۸۴۴ نفر امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۸۸ نفر اسکان یافته در این ایام بودند بیان کرد: در ایام تعطیلات ۸ نفر فوتی بود که ۵ نفر در حوادث سیل و آب گرفتگی و ۳ نفر در حوادث جاده‌ای را شامل می‌شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تعداد نیرو‌های امدادی اعزامی به منطقه سیل زده را ۵۲ نفر دانست و افزود: ۲ دستگاه موتور روبین، ۲ قلاده سگ تجسس، ۸ دستگاه خودروی کمکدار، یکهزار تخته پتو و یکهزار و ۴۰۰ تخته چادر، ۳ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک دستگاه کانکس اقلام ارسالی به لرستان را شامل می‌شد.

وی از تشکیل ۹ شعبه جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای سیل زدگان خبر داد و گفت: ۴۵ پایگاه جمع‌آوری کمک نیز تشکیل شده که تاکنون ۹۷۷ میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/د.ا

۱۴۸ تیم عملیات هلال احمر نوروز فعال بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار