مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: به طور میانگین نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری ۲۷ درصد افزایش یافته است و در صورت تایید فرمانداری از شنبه هفته آینده اجرایی می‌شود.

عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: مصوبه افزایش ۲۷ درصدی کرایه تاکسی در شورای شهر قزوین به تصویب رسیده و در برخی از خطوط به علت رند کردن قیمت و حل مشکل پول خورد، میزان افزایش کرایه تا ۳۰ درصد بوده است.

به گفته عرشیان ، مصوبه نرخ افزایش کرایه تاکسی در صورت تایید فرمانداری از شنبه هفته آینده اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: کرایه تاکسی‌های آژانس تغییری نیافته و کرایه وانت بار‌ها نیز به طور میانگین ۵ درصد بیشتر شده است.

عرشیان، علت افزایش کرایه تاکسی‌ها را افزایش هزینه‌ها و نگهداری خودرو‌ها بیان کرد و گفت: به منظور افزایش کرایه تاکسی برای اولین بار از ۲۰۰ شهروند و هزار راننده تاکسی نظر سنجی شد.

وی با اشاره به افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی از سوی رانندگان گفت: برای اعمال قانون شهروندان، شماره پلاک و کد خودروی رانندگان متخلف را به سامانه ارتباطی مردمی تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۳۹ و یا شماره ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، قزوین دارای ۳ هزار و ۷۵۰ دستگاه تاکسی با ۵ هزار راننده و ۴۴ خط تاکسی درون شهر و برون شهری است.

انتهای پیام/ک

به طور میانگین نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری ۲۷ درصد افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار