به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

8266...0919: لطفا صدای ما را به گوش مسئولین سازمان سنجش مبنی بر عوض کردن تاریخ کنکور ارشد به دلیل گرفتار شدن بخش زیادی از کشور در حاثه ی سیل اخیر برسانید. و الا این آزمون برای همه  داوطلبان شرایط یکسانی نخواهد داشت به این دلیل که سیل زده ها فرصت طلایی نوروزشون و روزهای پس از اون رو از دست دادند. ممنون از پیگیری به موقع شما.

 

4355...0917: رسانه ملی وعده های مسئولین آموزش و پرورش در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان در اسفند 97 را در چند مرحله رسانه ای کرد اما حالا که پرداخت نشد چرا این عدم پرداخت را رسانه ای نمی کند؟

 

2700...0938: چرا مدام درآمد طبقات مرفه جامعه را همراه با کم درآمدها افزایش می دهند آن هم وقتی که درآمد شان آنقدر زیاده که مصرف کالاهای لوکس و غیرضروریشون زیاد میشود و گرانی را به وجود میاورند.

 

9451...0990: با توجه به آگهی های فروش مرموز توسط برخی از سوداگران و سواستفاده کنندگان و واسطه ها در بازار مسکن پردیس؛ نشان از ایجاد بازار کاذب و افزایش آشفتگی دراین بخش مسکن دارد. در این راستا نیز هجوم زمین خواران در گرمابسرد دماوند و تخریب مراتع و زمین های کشاورزی از نکات قابل تاملی است که لازم است توسط متولیان با دقت بیشتر کنترل و نظارت شود! عبدالهی

 

1652...0990: خواهش می کنم اعلام کنید سایت سهام عدالت کی باز می شود.

 

8553...0917:  با توجه به وقوع حوادثی تلخ در کشور که بی شک گریبان گیر داوطلبین آزمون ارشد هم شده، برای رعایت عدالت خواهان به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون ارشد هستم لطفا پیگیری کنید.

 

0143...0912: امسال عید ما در مسیر یزد و در شهر نایین دچار طوفان شدیم شیشه ماشینمان شکست و به بدنه ماشین آسیب رسید متاسفانه در طول مسیر هیچ نیروی امداد و راهداری نبود.

 

4414...0990: با سلام خدمت خبرگذاری محترم خواستار حمایت از داوطلبان عزیز کنکور ارشد ۹۸ به علت حوادث ناگوار اخیر سیل و خسارت های به جا مانده برای این عزیزان می باشم تا در فرصتی برابر و با آرامش بیشتری در تاریخ دیگر امتحان برگزار شود. با تشکر

 

4368...0914: لطفا پیگیر استخدام کادر اداری قوة قضاییه باشید ما از سال 96 منتظریم ولی خبری از شروع به کارمون نیست . سپاس

 

6184...0933: با توجه به شرایط هموطنان سیل زده عزیزم متقاضی به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد می باشم.

 

3503...0916: از لرستان پیام می دم به وزیر محترم کشور بگویید این چه معاون استاندار، فرماندار و...است که مردم در سیل تمام زندگیشان از دست داده اند و شب و روز بدون سرپناه در زیر باران و برف و سرما به سرمی برند اما معاون استاندار یا فرماندار می گویند جای نگرانی نیست اینها چه جوری دغدغه مردم دارند و به فکر حل مشکلات هستند اصلا امکان ندارد؟!

 

1368...0914: بنده جزو ۷۰۰۰ نفر قبولی در آزمون کادر اداری قوه قضاییه هستیم که بعد از ۱۷ ماه از قبولی در این آزمون هنوز بلاتکلیف هستیم با اینکه همه مراحل را تمام کردیم هنوز شروع به کار نکردیم خواهش می کنیم پیگیر این موضوع باشید لااقل یک تاریخ دقیق از شروع به کار اعلام کنند. بی نهایت سپاسگزارم.

 

5503...0990: نزدیک به پانزده روزه درگیر سیل هستیم. هیچ گونه مطالعه ای هم در این دوران نداشتیم. واقعا وضعیت خوب نیست. لطفا به عنوان یکی از خبرگزاری های مهم ایران از سازمان سنجش پیگیر باشید که تاریخ آزمون کارشناسی ارشد عوض شود. وگرنه اصلا در شرایط آزمون نیستیم و همه زحمات قبلیمون هم خراب می شود حتی کتابخانه ها هم بسته هستند. با تشکر

 

6685...0990: متاسفانه با وجود شعارهای وزیر آموزش و پرورش حقوق ده ماه معلمان خرید خدمات (بسته حمایتی) پرداخت نشده است واقعا این انصاف است حقوق ماهیانه ما 800000 تومان است (از ناحیه دوی ارومیه)

 

1485...0913: كاميون خيلی گران شده است و مدل پايين فرسوده هستند. اعلام كنيد اخبار قيمت بياد پايين

 

2146...0913: گويا بهترين کمک به سيل زدگان رصد مداوم حادثه و شفاف سازی اتفاقات خوب و بد مربوط به حادثه برای مردم می باشد.

 

6104...0938: چرا شهرهای کشور ما در خیابانهاش خطکشی دقیق پارک خودرو نیست هر کی هرجا دوست داره پارک میکنه اگه مأمور نمیرسه طبق قانون جریمه کنه دوربین بزند اتوماتیک جریمه بشوند؛ کشورما نظم داشته باشه؛ خیابونها 1 طرفه هست اما  2طرف پارک می شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۲:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام معوقات فرهنگیان چی شد ؟
آخرین اخبار