دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نشست سالانه «ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه» بار دیگر مهاجران را هدف حملات لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست سالانه «ائتلاف یهودیان جمهوری خواه» بار دیگر مهاجران را هدف حملات لفظی قرار داد.

وی گفت: مهاجران از جمله خشن‌ترین افرادی هستند که تابحال دیده اید. افرادی که به نظر می‌رسد برای «یو اف سی یا همان مسابقات هنر‌های رزمی» مبارزه می‌کنند. وکلای آن‌ها یک کاغذ به این افراد می‌دهند و به آن‌ها دیکته می‌کنند که در برابر قاضی چه بگویند. شما وکلا را می‌شناسید. آن‌ها می‌گویند که شما چه بگویید. شما به این افراد نگاه می‌کنید و با خود می‌گویید چه انسان قوی و سرسختی.

رئیس جمهور آمریکا همچنین افرادی که از طرح پذیرش پناهجویان حمایت می‌کنند را به سخره گرفت و با تقلید لحن آن‌ها گفت: اوه به او پناهندگی بدهید. او ترسیده است. او ترسیده است.

ترامپ در ادامه افزود: ما این حقیقت را نمی‌پذیریم که آن‌ها روی صورتشان تتو دارند. این نشان خوبی نیست. ما این حقیقت را نمی‌پذیریم که آن‌ها پرچم کشور هندوراس، گواتمالا یا السالوادور را حمل می‌کنند.

او هفته گذشته نیز اعلام کرده بود: ما به این کشور‌ها مقادیر زیادی پول می‌دهیم و دیگر این کار را نخواهیم کرد؛ زیرا آن‌ها کوچکترین کاری برای ما نکرده اند. آن‌ها این کاروان پناهجویان را به راه انداخته اند.

رئیس جمهور آمریکا تاکنون بار‌ها از کم کاری این کشور‌ها برای مقابله با هجوم بی سابقه پناهجویان به آمریکا انتقاد کرده است. وی همچنین بار‌ها تهدید کرده برای مقابله با این پناهجویان غیرقانونی مرز مکزیک را خواهد بست. ترامپ حتی هفته گذشته کمک‌های مالی به کشور‌های السالوادور، گواتمالا و هندوراس را قطع کرد.

ترامپ چند روز پیش هم گفته بود: یک سال به مکزیک وقت می‌دهم تا ورود مواد مخدر را به آمریکا متوقف کند؛ در غیر این صورت بر محصولات تولیدی این کشور از جمله خودرو تعرفه وضع می‌کنم و مرز را هم خواهم بست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
همه شما مهاجر هستید صاحبان واقعی سرخپوستان بودند که قلع و قمع کردید ترامپ به عبارتی درست گفته است خودشان هم مهاجرند
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۳:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
نه تو خوبی ترامپ نادان که اجدادت سالها پیش به آمریکا مهاجرت کردند و پناهنده شدند پدربزرگ و مادر بزرگ پدری ترامپ مهاجرینی آلمانی بودند پدر بزرگ او، فریدریش درومپف، رستوران داری موفق در دوره تب طلای کلوندایک بود که نام خود را انگلیسی سازی کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
بمیر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۰۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
یه خورده دیونه هست این ترامپ
آخرین اخبار