مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از جذب ۱۰۰ میلیاردی تسهیلات برای توسعه و نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی ،پارسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حمیدرضا رحمانی مدیر جهاد کشاورزی بابلسر، از جذب ۵۲۶ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی پارسال در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: اعتبار اختصاص یافته به مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان ، ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که با توجه به شناور بودن مبلغ تسهیلات، استقبال کشاورزان و همکاری بانک‌ها این مبلغ به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

رحمانی گفت: این مبلغ تسهیلات با هدف افزایش درآمد کشاورزان از طریق کاهش هزینه‌های تولید، بهبود بهره‌وری با جایگزینی ماشین‌های کشاورزی نو و فن‌آوری جدید به جای ماشین آلات فرسوده ،به ۲۰۸ کشاورز بابلسری پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر افزود: با استفاده از تسهیلات پرداخت شده، ۴۳ دستگاه کمباین، ۹۵ دستگاه تراکتور، ۳۲ دستگاه روتیواتور، هفت دستگاه تیلر و تعداد دیگری ماشین آلات کشاورزی خریداری شد.

وی گفت: این تسهیلات با سود ۱۵ درصد و ۳ درصد یارانه با همکاری دولت و باز پرداخت ۵ ساله (اقساط سالیانه) به متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد.


انتهای پیام/س



جذب میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.