پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال بعد از دربی وارد حاشیه شده‌اند و ابتدا باید آن‌ها از نظر روحی تقویت شوند.

نوری: استقلال ابتدا باید از نظر روحی تقویت شود/ این هواداران هستند که بازیکنان را بزرگ می‌کنندمحمد نوری کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم استقلال پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به اتفاقات و حواشی که برای تیم استقلال بعد از دربی به وجود آمد این تیم قبل از هر چیزی نیاز دارد از نظر روحی و روانی شرایطش بهتر شود و این کار وظیفه شفر است تا روی این موضوع کار کند. بازی مقابل الهلال برای کادرفنی استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است، چون در صورت نتیجه نگرفتن به حواشی دامن زده می‌شود. تیم استقلال بار‌ها نشان داده است که کار‌های نشدنی را عملی می‌کند و حتی توانسته این تیم‌ها را در خانه خودشان شکست دهد.

با پیروزی مقابل الهلال حواشی از بین خواهد رفت

او با اشاره به قدرت تیم الهلال در مورد تاثیرات مثبت پیروزی در این دیدار گفت: اگر استقلال بتواند الهلال را شکست دهد هم از نظر روحی روانی شرایطش بهتر می‌شود و حاشیه از بین می‌رود و هم ادامه راهش در بازی‌های آسیایی هموارتر خواهد شد. تیم الهلال هم تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان خوبی در ترکیب دارد. خط دفاع استقلال در این بازی باید حواسش را جمع کند و بسیار هوشیار باشد.

تیم استقلال ابتدا نباید گلی دریافت کند

نوری گفت: ابتدا تیم استقلال باید سعی کند که گلی دریافت نکند، چون تیم حریف در فاز تهاجمی بسیار خوب عمل می‌کند. این تیم از لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد. تیم استقلال نیز خط هافبک قدرتمندی دارد و مهاجمان خوبی نیز در تیم حضور دارند. وینگر‌های خوبی در سمت چپ و راست تیم استقلال حضور دارند. پاتوسی و ایسما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتند و به نظر من اگر استقلال بتواند میانه زمین را مدیریت کند و هوشیار فوتبال بازی کند می‌تواند در این بازی پیروز باشد.

حواشی نباید از تیم خارج شود

او در مورد حواشی به وجود آمده در تیم استقلال گفت: حواشی به وجود آمده نباید از تیم خارج شود و باید درون خود باشگاه بماند و رفع شود. اعضای تیم یک خانواده محسوب می‌شوند و درست نیست حاشیه‌های درون رختکن به بیرون منتقل شود. شفر و یا سرپرست تیم و یا هر بزرگتری که آنجا حاضر است وظیفه دارد این حواشی را جمع کند و نگذارد به خارج درز کند.

این هواداران هستند که بازیکنان را بزرگ می‌کنند

نوری ادامه داد: من به هواداران حق می‌دهم و آن‌ها هستند که بازیکنان را بزرگ می‌کنند. خود من وقتی بازی می‌کردم زمانی که استادیوم را خالی می‌دیدم امید و انگیزه‌ای نداشتیم. رحمتی هم برای تیم استقلال زحمت کشیده است و اتفاقات خوبی برای تیم رقم زده است. استقلال هواداران فهیمی دارد و قدر کسانی که در تیم زحمت کشیده اند به مانند رحمتی، شفر و اسماعیلی را می‌دانند. امیدوارم پرونده این حواشی بسته شود و تیم استقلال رو به جلو حرکت کند. از هواداران درخواست می‌کنم این تیم را حمایت کنند، در غیر این صورت با ایجاد حواشی دشمن را قدرتمندتر می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - الاهلی/ خوش یمن برای ایرانی‌ها و عاشق کارت زرد

گزارشگر ديدار استقلال با الهلال مشخص شد

۳ استقلالی در انتظار مهر تایید برابر الهلال


انتهای پیام/

صحبت‌های نوری در مورد دیدار استقلال و الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار