رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چند اردوگاه متمرکز و غیرمتمرکز برای اسکان سیل زدگان پیش بینی و هماهنگ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز یکشنبه در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: همچنین باهماهنگی صورت گرفته نیرو‌های قرارگاه‌های راهیان نور سپاه و بسیج با تمامی ظرفیت‌های خود برای حضور در مناطق سیل زده آمادگی خود را اعلام کرده و در ساعات آینده برای امداد رسانی به این مناطق، اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: تمام اردوگاه‌های اسکانی مجهز به امکانات زیستی بوده و برای رفاه بیشتر سیل زدگان اقدامات موثری صورت گرفته است.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سرتیپ پاسدارغلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز یکشنبه به صورت هوایی از مناطق سیل زده در خوزستان دیدن کردند.

این بازدید هوایی از مسیر‌های ریلی و جاده ای شهرستان‌های اهواز، شوش، اندیمشک، دشت آزادگان، هویزه و شهر رفیع صورت گرفت.
در روز‌های اخیر خروجی سد دز به بیش از سه هزار مترمکعب و سد کرخه به ۲ هزار مترمکعب در ثانیه رسیده است که منجر به آبگرفتگی مناطق پایین دست در خوزستان شده است.

از زمان وقوع سیل تاکنون ۱۷۴ روستا به صورت کلی و جزیی در خوزستان تخلیه شدند و تاکنون ۴۳ اردوگاه اضطراری برپا شده و حدود ۳۰ هزار نفر از سیل زدگان در آن‌ها مستقر شده اند.

 

انتهای پیام/ت

اسکان اردوگاه های مجهز امکانات رفاهی در مناطق سیل زده استان خوزستان

برچسب ها: بسیج ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.