مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از خسارت یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریالی به تاسیسات و زیرساخت‌های آبرسانی روستایی این استان در سیل اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا کاکاوند،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از خسارت یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریالی به تاسیسات و زیرساخت‌های آبرسانی روستایی این استان در سیل اخیر خبر داد.

علیرضا کاکاوند گفت: در سیلاب‌های اخیر لرستان تاسیسات و زیرساخت‌های ۹۶۴ روستای استان خسارت جدی دیده که با تلاش نیرو‌های این شرکت، مشکل آب روستا‌ها تا حد بسیار زیادی حل شده است.

وی تصریح کرد: در سیل اوایل فروردین ۱۶۸ روستای استان با برآورد اولیه خسارت ۱۷۳ میلیارد ریال خسارت دید که با تلاش و کوشش نیرو‌های آبفار لرستان مشکل این روستاه در سریعترین فرصت ممکن رفع شد.

وی افزود: در سیل هفته گذشته نیز ۷۹۶ روستا با خسارات جدی همراه بود که بر اساس برآورد و بررسی‌های انجام شده یک هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی این روستا‌ها وارد شده است.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در کوتاهترین فرصت ممکن به خدمت رسانی به این روستا‌ها پرداخته و در حال حاضر تنها ۷۴ روستا با مشکل تامین آب شرب همراه هستند که در روز‌های آینده مشکل این روستا‌ها نیز رفع می‌شود.

 

انتهای پیام/ب

سیل به تاسیسات آبرسانی روستایی در لرستان خسارت زد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.