مدیرکل تعزیرات حکومتی استات کرمانشاه از تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده تخلف طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : در این مدت ۱۳۳ پرونده احتکار نیز در استان تشکیل و رسیدگی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استات کرمانشاه گفت : سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۳۹ پرونده تخلف کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی ارجاع شد که ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها مختومه شدند.

وی جریمه ریالی این پرونده‌ها را ۱۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : عدم درج قیمت و گرانفروشی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص دادند و مواردی مانند کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و ... نیز در درجات بعدی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۲۰۸۲ پرونده قاچاق کالا هم خبر داد و عنوان کرد: به ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها نیز رسیدگی شد و رقم جریمه متخلفان نیز ۱۲۰۰ میلیارد ریال بود.

جودکی برنج، لوازم خانگی، لاستیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار و ... را از مهمترین کالا‌های قاچاق کشف شده در سال ۹۷ اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۷۲۸ پرونده داشتیم که همه آن‌ها مختومه شد و جریمه متخلفین این پرونده‌ها نیز سه میلیارد ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۱۳۳ پرونده احتکار در استان هم خبر داد و تاکید کرد: برای متخلفین این بخش نیز ۲۶ میلیارد ریال جریمه تعیین شده است.

به گفته جودکی، عمده کالا‌های احتکار شده نیز شامل برنج، لاستیک و لوازم خانگی بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارجاع ۱۲ هزار و ۳۳۹ پرونده تخلف کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.