استاندار بوشهر گفت: به منظور تامین مسکن متقاضیان، امسال ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در عالیشهر و سیراف ساخته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی وضعیت طرح‌های راه و شهرسازی استان بوشهر، افزود: امسال دو هزار واحد مسکونی در عالیشهر و چهار هزار و ۵۰۰ واحد در سیراف برای تامین نیاز سرریز جمعیت شهر‌های نخل تقی و عسلویه ساخته می‌شود.

وی همچنین بر رعایت ضوابط زیست محیطی در شهر جدید سیراف تاکید کرد و ادامه داد: برخی خسارت‌ها در مواقع بحران ناشی از بی دقتی و رعایت ضوابط در گذشته است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به بهبود وضع تردد در جاده‌های استان، بیان کرد: در تعطیلات نوروزی افزون بر ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد که باید از نیرو‌های راهداری و پلیس راه در کنترل ترافیک و حل مشکلات محور‌ها قدردانی کرد.

گراوند با اشاره به آبگیری چهار کیلومتر از جاده ساحلی گناوه به بوشهر هنگام بارندگی‌ها، افزود: این محور باید بهسازی شود که افزایش پل‌ها و تغییر ارتفاع محور ساحلی بوشهر به گناوه در دستور کار قرار گیرد.

 وی با تاکید بر رونق گردشگری دریایی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهرگردشگری دریایی است که در این زمینه زیرساخت‌های مهمی در شهر‌ها و روستا‌ها صورت گرفته و با استقبال مسافران رو به رو شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در ساخت اسکله کنگان تصریح کرد: برای ساخت این اسکله صد میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که بخشی از آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ک

ثبت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد خودرودر تعطیلات نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.