مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی سال قبل ۱۳هزار بسیجی در سه بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و محلات از یادمان‌های مختلف عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور بازدید کردند.

اعزام ۱۳ هزار بسیجی کرمانی در قالب کاروان راهیان نور طی پارسالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله استان کرمان، روح‌الله نیکخواه، مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی از تاریخ ۲۹ مهر‌ماه ۹۷ آغاز و در تاریخ ۳۰ آذر ۹۷ به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۷ تا ۲۶ اسفند ۹۷ در بخش محلات هم از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ اعزام شروع و تا ۱۴ فروردین سال جاری اعزام کاروان‌ها انجام شد.

وی از رشد ۳۰ درصدی زائران راهیان نور در سال ۹۸ خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد ۳۰ درصدی زائران راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائران و هم در بخش خادمان پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود.

مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جوانان بیش از ۷۰ درصد از اعزام‌های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهاد‌ها تعامل خوبی با ما داشتند.

وی تأکید کرد: با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روز‌های ششم و هفتم فرودین‌ماه لغو شد، ولی ما بقی اعزام‌ها در موعد مقرر برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اعزام ۱۳ هزاربسیجی به راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار