رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان گفت: سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس جهت ثبت نام داوطلبان پست مدیریت مدارس فعال شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان گفت: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در جهت تحقق دو هدف استقرار نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدرسه طراحی و تدوین شده است.

محمدرضا وینسفهان گفت: توجه ویژه به اصل شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و زمینه سازی برای اطلاع¬رسانی دقیق، شفاف و مناسب جهت شناسایی ظرفیت بالقوه نیرو‌های اثر بخش، با انگیزه، متخصص و مؤثر در بدنه آموزش و پرورش ضروری است.

وینسفهان افزود: بر اساس دستورالعمل جدید انتخاب و انتصاب مدیران مدارس  همکاران محترم متقاضی و واجد شرایط احراز پست مدیریت مدارس ضروری است از تاریخ ۱۹ لغایت ۳۱ فروردین ۹۸ جهت ثبت‌نام به پورتال این سامانه به آدرس http://entekhab.medu.ir/portal/entekhab.php مراجعه و تقاضای خود را ثبت نمایند.

وی در پایان گفت: کلیه اطلاعات و جزئیات دستورالعمل و مراحل و گام‌های اجرایی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سامانه قابل رویت است که توصیه می‌شود همکاران محترم با دقت آن را مطالعه نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.