فرمانده انتظامی مازندران از ثبت ۴۰ میلیون تردد در جاده‌های استان از آغاز طرح نوروزی پلیس تا پایان روز ۱۷ فروردین ماه خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به اقدامات فعالیت‌های پلیس در طرح نوروزی ۹۸ از آمادگی عملیاتی پلیس در اجرای موفق این طرح خبر داد و گفت: برابر آمار‌ها از آغاز طرح نوروزی پلیس تا روز ۱۷ فروردین ماه ۹۸ بیش از ۴۰ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و ۹۰۰ دستگاه خودرو طی این مدت از محور‌های شش گانه استان، افزود: میانگین ورود خودرو در این ایام به صورت روزانه ۸۵ هزار دستگاه خودرو بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در استان از آغاز طرح ترافیکی پلیس در استان تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸، گفت: بی شک رعایت نظم و قانون مداری از سوی مردم، مسئول سازی دستگاه‌ها و پای کار آمدن فرمانداران و حضور موثر پلیس در محور‌ها نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از حوادث رانندگی داشته است.

سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به شعار سال رهبری "رونق تولید"، گفت: رونق تولید نقش بسیار مهمی در افزایش شغل و کاهش بیکاری در جامعه دارد و از جمله مولفه‌های مهم در کاهش بزهکاری و بروز جرایم و به تبع آن ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی در جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت پیش نیاز و از مولفه‌های مهم در تحقق شعار رونق تولید است، افزود: در این حوزه پلیس با تمام توان و قوا با استفاده از همه ظرفیت‌ها تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال در دستور کار دارند.

سردار میرفیضی با اشاره به وقوع بارندگی شدید و سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان مازندران در واپسین روز‌های سال نو، گفت: پلیس اولین دستگاهی بود که ضمن اطلاع رسانی در امر امداد و خدمات رسانی به مردم گرفتار در سیل کمک کرد.

فرمانده انتظامی مازندران از ارائه خدمات مردم یاری پلیس در بخش‌های مختلف برای بازسازی و مرمت منازل شهروندان از جمله نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل، ترمیم و شستشو و اهداء لوازم اولیه مورد نیاز برای زندگی و اسکان آنان در مناطق امن خبر داد.

وی با اشاره به اولویت‌های پلیس در سال ۹۸، گفت: مبارزه با سرقت‌های خرد و کلان، مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه قاچاق کالا، کاهش جان باختگان حوادث رانندگی و مقابله با موادمخدر از جمله این اولویت‌ها است.
 
انتهای پیام/آ
 

۴۰ میلیون تردد در جاده‌های مازندران ثبت  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.