تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان، فردا (سه شنبه) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد هستند تا با کسب پیروزی همچنان به صعود امیدوار باشند.

در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است. سرخپوشان با هدایت برانکو در جدول رده بندی لیگ برتر ایران با ۵۱ امتیاز صدرنشین هستند، اما الاهلی در رده پنجم جدول جای دارد.

این مسابقه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد و درباره آن باید بدانید که سال ۱۹۷۴ ساخت آن به پایان رسید و ظرفیت حدود هشت هزار نفری دارد. این ورزشگاه اختصاصی باشگاه الوصل امارات است که بازیکنانی همچون فرهاد مجیدی در آن توپ می‌زدند.  

آشنایی با ورزشگاه میزبان دیدار پرسپولیس - الاهلی

همچنین طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقه، بلیت‌های بازی پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان که به میزبانی سرخپوشان در امارات انجام می‌شود در دو بخش درجه یک و معمولی به فروش خواهد رسید و بلیت‌های درجه یک به قیمت ۱۰۰ درهم امارات و سایر بلیت‌ها به قیمت ۵۰ درهم ارائه خواهد شد که تعداد ۸۰۰۰ بلیت در اختیار پرسپولیس قرار دارد.

البته مسئولان تیم عربستانی، استادیوم آل مکتوم را انتخاب کردند و به همین دلیل بازی برگشت هم در امارات برگزار خواهد شد. تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نگاهی به تاریخچه دیدار‌های پرسپولیس و الاهلی

نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و الاهلی لغو شد

فروش هشت هزار بلیت برای بازی پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان

AFC پرسپولیس را محکوم کرد


انتهای پیام/

ورزشگاه زعبیل امارات میزبان پرسپولیس و الاهلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار