رئیس حوزه هنری استان کردستان از آغاز هفته هنر انفلاب از ۱۹ تا ۲۶ فروردین همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود : ۴۰ برنامه در حوزه‌های مختلف توسط واحد‌های مختلف این نهاد در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان عصر امروز در نشست خبری  که در سالن اندیشه پردیس سینما بهمن برگزار شد، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی کردستان را تشریح کرد و افزود: هنر انقلاب هنری است که از بتن جامعه نشآت می گیرد  و هنرمند انقلابی یک هنرمند به روز و متعهد به مردم است.

امین مرادی ضمن بیان اینکه حوزه هنری استان با همکاری سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌های مختلفی را برای  این هفته در نظر دارد ، به رونمایی از کتاب شعر شاعر کردستانی، برگزاری شب خاطره و صبح خاطره دانش آموزی، اختتامیه جشنواره شعر و داستان جوان یادواره عبدالغفار وارستگان، برگزاری کارگاه سوژه یابی کاریکاتور اشاره کرد.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه و تجلیل از هنرمندان انقلابی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، مسابقه کتابخوانی با موضوع ادبیات پایداری را از دیگر برنامه‌های برای این هفته عنوان کرد .

مرادی برگزاری ورک شاپ درشهرستان‌های بیجار و سنندج و همچنین برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و را از دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب در استان اعلام کرد و افزود: برای نخستین بار کلید ۱۰ اثر فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی در استان زده می‌شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: هنرمند متعهد تلاش می‌کند با تفکری برخواسته از اندیشه انقلاب اسلامی باور‌های انقلابی را در جامعه اعتلا بخشد و هنر و هنرمندی متعهد است که در این راستا حرکت و تلاش کند.

مرادی اضافه کرد: هنرمند ارزشی و اخلاق‌مدار با هنری که دارد تعهد خود را نسبت به جامعه اسلامی ادا می‌کند با زبان هنر می‌خواهد پیام انقلاب را به جهان برساند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.