مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت : سیل اخیر بیش از ۸۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم به شبکه‌های توزیع برق مازندران خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه سیل اخیر بیش از ۸۰ میلیارد ریال به شبکه‌های توزیع برق مازندران خسارت وارد کرد گفت: برای بازسازی، مقاوم سازی و پایداری شبکه‌های آسیب دیده به ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: بیشترین خسارت سیل اخیر در شهر‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی سیمرغ، شمال و جنوب ساری، جنوب بابل، امل، گلوگاه، نکا، بهشهر و میاندورود بوده که با برنامه ریزی و مدیریت بحران توانستیم برقی پایدار را برای مشترکین برقرار کنیم.

وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک در مازندران گفت: ۲۸ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق و ۳۴ هزار دستگاه ترانس نیز در استان فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه هیچ مشترک بدون برقی در مازندران وجود ندارد، افزود: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تلاش شبانه روزی برای برق دار کردن و رفع مشکلات شبکه ،تمام همت و غیرت خود را بکار بستند.
انتهای پیام/س


۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی شبکه‌های آسیب دیده مازندران

برچسب ها: وزارت نیرو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.