مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی جوهریان از آغاز احداث این مجتمع به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی- رفاهی استان خبر داد و گفت: کار احداث کامل آن تا پایان سال جاری و یا نهایتا فروردین ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

 سال آینده بزرگترین مجتمع تفریحی ورزشی در کرمانشاه به بهره برداری می رسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شهرام جوهریان  ابتدا قرار بود به جای این مجتمع ورزشی - رفاهی یک واحد معدنی احداث شود، اما با درخواست آقای داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در نهایت تصمیم به ساخت چنین مرکزی گرفته شد.

وی افزود: کلنگ احداث این مجموعه ورزشی - رفاهی در روز‌های نخست سال جاری توسط معاون وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد و هم اکنون نیز کار جانمایی و طراحی به پایان رسیده و پروژه در حال احداث است.

جوهریان  با اشاره به  مساحت  ۱۸۰ هکتاری این پروژه گفت: دهکده سلامت  تله کابین برگزاری اردوهای تیم ملی پرورش اسب اسب سواری، تیراندازی با کمان، شنا، بیلیارد در این مجتمع راه اندازی می شود.

جوهریان بیان  کرد: در برنامه زمانبندی و در مرحله اول امیدوارم حداکثر ظرف مدت چهار ماه آینده پیست سوارکاری، سالن‌های تیراندازی و بیلیارد، استخر و یکی ۲ سالن ورزشی دیگر نیز به بهره برداری رسیده و علاقه‌مندان بتوانند از آن استفاده کنند.


وی همچنین راه اندازی سوئیت‌های گردشگری برای اقامت شهروندان، رستوران، سالن نمایش و موزیک و ... را از دیگر بخش‌های جانبی این مجتمع ذکر کرد که تا پایان سال و نهایتا یک ماه ابتدایی سال آینده به بهره برداری خواهد رسیددر مجموع برای احداث کامل این مجتمع قرار است یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شود.

مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی جوهریان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، افزود: حمایت از بخش خصوصی برای حضور در استان و کمک به آن‌ها در نهایت به سود کرمانشاه و باعث رونق آن می‌شود جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم نیز به دنبال ایجاد این مجتمع توسعه می یابد .

انتهای  پیام/ز



 

راه اندازی سوئیت‌های گردشگری برای اقامت شهروندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.