استاندار، با تقدیر ویژه از فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: درخشش به موقع کارکنان فرماندهی انتظامی استان مانع از بروز تلفات انسانی در حادثه سیل اخیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی"استاندار اصفهان در همایش انجمن‌های خیریه استان اصفهان که با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی برای مناطق سیل زدگان برگزار شد با ابراز همدردی با حادثه دیدگان در سیل اخیر گفت: از زمان اعلام نیاز برای کمک به مناطق سیل زده، موجی از این کمک‌ها توسط مردم و دستگاه‌های استان را شاهد بودیم و یک بار دیگر اصفهانی‌ها در کمک به هموطنان خود مانند همیشه خوش درخشیدند.

وی در ادامه این مراسم به وقوع حادثه سیل در بخش‌هایی از این استان و بالا آمدن آب "زاینده رود" اشاره و از عملکرد ویژه فرماندهی انتظامی استان در حادثه سیل اخیر تقدیر کرد و گفت: با درخشش به موقع و هوشمندانه فرماندهی انتظامی استان و اتخاذ تدابیر مناسب، سریع و دلسوزانه در کنار سایر دستگاه‌های مسئول از بروز تلفات انسانی در حادثه سیل اخیر پیشگیری شد که از فرماندهی و کارکنان انتظامی استان اصفهان صمیمانه تشکر می‌کنم.

سردار "مهدی معصوم بیگی" نیز در حاشیه این همایش گفت: در روز‌های ابتدایی سال با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب و به دنبال آن با بارش بسیار نزولات جوی و بالا آمدن آب "زاینده رود" اصفهان روبه رو شدیم که در این زمینه نیروی انتظامی با بسیج تمام نیرو‌های صفی وستادی و امکانات خود بلافاصله وارد میدان شد.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان با مدیریت و درخشش به موقع و اتخاذ تدابیر فوریتی، نسبت به تخلیه حاشیه رودخانه زاینده رود از وجود افراد، چادر‌ها و خودرو‌های آن‌ها اقدام و باعث شد تا از بروز تلفات انسانی جلوگیری به عمل آید که جا دارد تا از تلاش همکاران خود به طور ویژه تقدیر کنم.

این مقام ارشد انتظامی استان عنوان داشت: مطمئناً اگر این اتفاق نمی‌افتاد و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها پای کار نمی‌آمدند شاید با حادثه‌ای تلخ و تلفات انسانی بسیار زیادی بر اثر طغیان رودخانه زاینده رود مواجه می‌شدیم و الحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته از این بحران به سلامت عبور کردیم.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش انجمن‌های خیریه استان اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.