مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به سیل‌زدگان کمک کرده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان از روز‌های آغازین گرفتاری هم‌میهنانشان در بحران سیل و آب‌گرفتگی برای یاری آن‌ها به میدان آمدند، گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری و ارسال‌شده است.

وی افزود: ۵۹۱ میلیون تومان از کمک‌های جمع‌آوری‌شده وجه نقد و مابقی کالا‌های موردنیاز سیل‌زدگان است.

متین پور تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سراسر استان پس از تجمیع در استان و در شهرستان‌هایی که حجم کمک‌ها بیشتر است به‌صورت مستقیم و بلافاصله، به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به حجم بالای خسارت وارده به هم‌میهنان در مناطق سیل‌زده، گفت: حافظه تاریخی مردم کشور پر از نمونه‌هایی این‌چنین است که با همدلی و همراهی هم‌میهنان نیکوکار از لحظاتی تلخ به روز‌هایی امیدآفرین تبدیل‌شده‌اند.

وی پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند.
انتهای پیام/م

کمک رسانی کمیته امداد اصفهان به سیل زدگان

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.