مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: بارندگی و سیل اخیر ۹۵ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان وارد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیداحمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: بارندگی و سیل اخیر ۹۵ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی شهرستان بابل وارد کرد.

وی با بیان اینکه خسارت وارده در بخش زراعت  و باغبانی این شهرستان، سه میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال بود، افزود: در زراعت برنج ۱۳ هزار و ۵۵۱ هکتار از مزارع این شهرستان به ارزش دو میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال و مرکبات بابل ۵۴۰ میلیون ریال خسارت دید.

طاهری گفت: خسارت وارده در بخش  دام و طیور این شهرستان یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال، شامل ۶۰ میلیون ریال به چهار راس دام سبک، ۶۰۰ میلیون ریال به ۶۰۰ قطعه مرغ و ۵۷۵ میلیون ریال به ۲۳۰ کلنی زنبور عسل بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه وضعیت خسارات بارندگی و سیل اخیر به منابع آب، خاک و امور زیربنایی بخش کشاورزی این شهرستان، ۹۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بود، افزود: خسارت در زمینه تجهیز آبیاری تحت فشار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، شبکه انتقال آب ۴۰ میلیارد ریال، جاده بین مزارع ۱۵ میلیارد ریال، ساختمان و تاسیسات دو میلیارد و ۱۰ میلیون ریال و سایر موارد ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون بوده است.

انتهای پیام/ م

برآورد خسارت ۹۵ میلیارد ریالی سیل اخیر در بخش کشاورزی بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.