نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسجام عواطف و همدلی مردم در مناطق سیل زده در دنیا بی نظیر است و امروز نیروهای نظامی و مسلح کشور نیز برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان به میدان آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی نماینده  ولی فقیه در استان در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از خدمات هلال احمر،گفت: باید شاکر نعمت‌های خداوند باشیم و در دعای هفته آمده است که خدایا مرا در جا‌هایی که مورد رضایتت است استخدام کن.

وی افزود: در شغل‌های اداری و سازمانی هم با عنوان انجام وظیفه، عبودیت خدا و خدمت به بندگان قصد قربت کرد و این فرصتی است که خداوند به شما داده که باید از آن به درستی استفاده شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر به قشر ضعیف و نیازمند کمک خدمات ارائه می‌دهید، ادامه داد: نیرو‌های جمعیت هلال احمر دوست گمنام جامعه در زمان گرفتاری و حوادث است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیاری از آسیب دیدگان و در راه ماندگان در زمان حادثه دچار مشکلات بسیاری می‌شوند و در این شرایط نیازمند کمک نیرو‌های امدادی هلال احمر هستند و خداوند به شما توفیق داده که دست بندگان خدا را می‌گیرد.

وی با اینکه سیل اخیر امتحان الهی است که از عوامل سازنده انسان است، ادامه داد: خداوند به سیل زدگان اجر می‌دهد و لایه‌های پنهان این قضیه برای مردم برکت خواهد داشت.

آیت الله عبادی به انسجام عواطف و همدلی مردم در مناطق سیل زده اشاره کرد و بیان داشت: این مهم در دنیا بی نظیر است و امروز نیرو‌های نظامی و مسلح کشور نیز برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان به میدان آمدند.

انتهای پیام / ط ا

کمک رسانی نیروهای هلال احمر به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.