استاندار خراسان شمالی گفت: مشکلات بهکده رضوی یکبار برای همیشه باید حل شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز به تیم جدید مدیریتی کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشستی که با حضور مدیر جدید مجتمع بهکده رضوی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه تشکیل شد ، گفت: اینکه چنین سرمایه‌ای عظیم و با تمام داشته هایش حیف و میل شود به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست بنابراین اداره کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری موظف است با معرفی دو کارشناس حرفه‌ای حقوقی و مالی ظرف مدت یک هفته تمامی مشکلات را به صورت مستند رصد و اعلام کنند تا پیگیر مسائل حقوقی آن باشیم.

وی از سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی ، جهاد کشاورزی و تامین اجتماعی استان خواست تا به تیم جدید مدیریتی برای ادامه کار کمک کنند و افزود: نگاه ما به چنین پروژه‌هایی واگذاری به بخش خصوصی است و اگر بخش خصوصی هم توان ادامه کار را داشته باشد ما نیز حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

شجاعی گفت: با توجه به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم برای کمک بیشتر به حل مشکلات بهکده رضوی یک و نیم میلیارد تومان با تخصیص صددرصد اعتبار داده بنابراین تنها چیزی که از مدیریت جدید بهکده رضوی می‌خواهیم این است که با مدیریت درست و برنامه ریزی کار را به سرانجام برسانند.

وی اظهار کرد: مباحث فنی و مدیریتی بهکده رضوی باید با تیم جدید مدیریتی به بهترین شکل اجرا شود و ما حامی شما هستیم به شرطی که شاهد فعالیت‌های بهکده رضوی باشیم.

شجاعی بیان کرد: مدیریت یک پروژه به این شکل نیست که نتوانند بدهی‌های خود را به دستگاه‌های اجرایی مربوطه و خدمات رسان پرداخت کنند و مدام طلب کمک هم داشته باشند، زیرا وقتی هیئت مدیره‌ای شکل گرفته تمام افراد مجموعه با پذیرفتن مسئولیت آن باید پاسخگو باشند.

استاندار خراسان شمالی افزود: وقتی در چنین پروژه‌ای بخش خصوصی حضور دارد نباید کم کاری آنان را ما پاسخگو باشیم، زیرا چنین کاری انجام نمی‌دهیم و ازسوی دیگر زمانی که تسهیلاتی دریافت می‌کنید باید تعهدات آن را نیز بپذیرید.

انتهای پیام / ب

رسیدگی به مشکلات بهکده رضوی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
واقعا حیف سرمایه راکد شده