شهردار خوی گفت:بیش از ۳۹۰ فقره پروانه ساختمانی در سال ۹۷ درشهرستان خوی صادرشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردار خوی از صدور بیش از ۳۹۰ فقره پروانه ساختمانی در سال ۹۷ خبر دادوگفت:شهرداری خوی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با تسهیل سازی روند صدور پروانه ساختمانی، زمینه لازم برای ساخت و ساز از سوی شهروندان را فراهم سازد.
 
اکبرزاده تاکید کرد: در سال ۹۷ تعداد ۳۹۰ پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به سال ۹۶ از افزایش ۱۵ درصدی برخوردار بوده است.
 
شهردار خوی گفت: در مجموع ۱۱۰۵۰۰ متر مربع مساحت کلی عرصه و ۱۴۶ هزار متر مربع زیر بنای پروانه‌های صادره در سال ۹۷ بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد واحد مسکونی پروانه‌های ساختمانی صادره در سال گذشته ۸۲۳ واحد بوده که نسبت به سال ۹۶ بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی پروانه ساخت بیشتری صادر شده و ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین اضافه کرد: تعداد پروانه‌های صادره سال ۹۷ در بافت فرسوده ۱۱۲ بوده و در این بخش نیز با افزایش ۲۹ درصدی گام خوبی در حوزه صدور مجوز‌های ساخت و ساز برای بهسازی بافت فرسوده برداشته شد.

اکبرزاده گفت: ۲۱۸۸۴ متر مربع مساحت عرصه و ۴۲۶۱۵ متر مربع مساحت زیربنای پروانه‌های صادره در بافت فرسوده طی سال ۹۷ بوده که در مساحت عرصه ۳۷ درصد و در مساحت زیربنا ۲۰ درصد افزایش بوده است.

شهردار خوی با اشاره به روند افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی افزود: شهر خوی دارای ۳۹۲ هکتار بافت فرسوده مصوب بوده، با تسهیل سازی لازم شاهد افزایش خوبی در حوزه پروانه ساختمانی در بافت فرسوده بودیم و در سال ۹۸ نیز این روند با توجه به حمایت شورای اسلامی شهر و تصویب تعرفه‌های متناسب با مناطق شهری و اعمال تخفبف عوارض صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده تلاش می‌کنیم شهروندان عزیز از روند تسهیل سازی بیشتری در ساخت و ساز‌های بافت فرسوده استفاده نمایند.
 
انتهای پیام/م
 
 

افزایش صدور پروانه ساخت در ارومیه

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.