مراسم تجلیل از متولیان موقوفات استان تهران صبح امروز ۲۱ فروردین ماه با حضور مجتبی عبداللهی رئیس اداره اوقاف استان تهران برگزار شد.

تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی با کمک متولیانبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر عبداللهی در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از عمل خیر واقفین گفت: واقفین برگزیدگان خدا هستند که جایگاه والایی دارند. برگزاری جلسات تجلیل از واقفین و متولیان راهی برای بهره وری از تجربیات و پیشنهادات آن‌ها در راستای معرفی فرهنگ وقف است.

در ادامه این مراسم واقفین و متولیان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و خواسته‌هایی را دررابطه با حل مشکلات موقوفه‌ها مطرح کردند که رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه در پاسخ به درخواست‌های حاضران گفت: پرسش‌ها و تذکرات و خواسته‌های شما توسط مدیران ما پیگیری و در صورت تایید و قابل حل شدن رسیدگی می‌شود.

دکتر عبداللهی در ادامه هدف از برپایی این نشست را تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی و به همت متولیان و واقفین همچنین شورای خیرین از جمله برنامه‌هایی است که قصد داریم به زودی با کمک خیرین و معتمدین شهر اجرا کنیم. این طرح پس از اجرا در شهر تهران در شهرستان‌ها و بقاع و امام زادگان استان تهران هم قابل اجرا است.

در پایان این مراسم به پیشنهاد یکی از متولیان و تائید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران جمعی از حاضران مبالغی به عنوان کمک به مردم سیل زده استان‌های خوزستان و گلستان اعلام کردند. این مراسم با اهداء لوح و هدیه به متولیان و واقفین به اتمام رسید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.