وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد جنگنده‌های نیروهای هوایی این کشور بار دیگر مواضع تروریستهای پ‌‍ک‌ک در شمال عراق را بمباران کردند.

جنگنده‌های ترکیه پایگاه‌های پ‌ک‌ک در شمال عراق را بمباران کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور روز چهارشنبه پایگاه‌های گروه تروریستی «پ‌ک‌ک» در شمال عراق را بمباران کردند.

بنابر بیانیه‌ای که در توییتر این وزارتخانه منتشر شده در این عملیات پناهگاه‌ها، انبارهای مهمات و تسلیحات نظامی عناصر تروریستی منهدم شده است.

وزارت دفاع ترکیه همچنین پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور تعدادی از اهداف متعلق به پ‌ک‌ک شامل پناهگاه‌ها و انبار‌های تسلیحات در مناطق «زاپ» و «متینا» در شمال عراق را نابود کردند.

عملیات برون‌مرزی و ضدتروریستی نیرو‌های مسلح ترکیه ضد مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق که از دو ماه پیش آغاز شده، در روز‌های اخیر شدت یافته است. ترکیه  اعضای پ‌ک‌ک را در لیست تروریست‌ها قرار داده‌ است. آنکارا می‌گوید این نیرو‌ها از ۳۰ سال پیش حملات تروریستی به خاک این کشور انجام داده‌اند و مسئول قتل بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم از جمله زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار